تفکر بسیجی تاریخ انقضاء ندارد

امام جمعه نیمروز گفت: تفکر بسیجی تاریخ انقضاء ندارد و در طول حیات انقلاب و در هر صحنه ای کشورمان به تفکر بسیجی نیازمند است.

«حجت الاسلام محمد راشکی» ضمن تبریک هفته بسیج در گفتگو با خبرنگار شبستان اظهار داشت:  بسیجی بودن اامتیاز و جایگاه بالایی دارد که بندگان صالح خدا همچون امام راحل بزرگوار می فرمایند در این دنیا افتخار می کنم که خود بسیجی هستم.

 

امام جمعه نیمروز ادامه داد: بسیجی بودن افتخاری است که نصیب بندگان مخلص خدا می شود بسیجی بودن منحصر به قشر خاصی نیست و در همه زمان ها جامعه اسلامی نیازمند به تفکر و عمل بسیجی است.

 

راشکی یادآور شد: اگر فرهنگ بسیجی و حاکمیت بسیجی در همه عرصه ها نبود کشور با ای همه توطئئه های فراوان دشمنان داخلی  خارجی نمی توانست پابرجا بماند.

 

وی افزود: شایسته ترین نیرو در خدمت نظام اسلامی و موثرترین ارگان در جهت حفظ ارزش های اسلامی و پاسداری از اهداف انقلاب هستند.

 

 امام جمعه نیمروز از اقدامات و تلاش های کارساز و راهگشا بسیجیان شهرستان نیمروز در زمینه های مختلف از قبیل طرح های اشتغال زایی و محرومیت زدایی و کمک های مومنانه که سبب عبور ملت و مردم از بحران و شرایط حساس کرونا شد تقدیر و تشکر کرد و گفت: بسیجیان برای آبادانی در دل روستاها، برای رفع محرومیت ها و بالا بردن فرهنگ جامعه همیشه در صحنه هستند.

 

راشکی ادامه داد: زحمات بسیجیان برای هیچ کسی پوشیده نیست بسیج در حضور در صحنه معنا پیدا می کند و همیشه در صحنه هستند.

 

وی افزود: بسیجیان باید همیشه در صحنه باقی بمانند تا ارزش ها حفظ شود و فضیلت های اصلی انقلاب زنده بماند.

کد خبر 996965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha