ضرورت بسیج اقشار مختلف مردم برای مقابله با کرونا

حجت الاسلام انصاری راد گفت: اقشار مختلف مردم و موسسه‌های فرهنگی و قرآنی استان هرمزگان باید بار دیگر با استفاده از ظرفیت‌های اجتماعی و فرهنگی برای مقابله با ویروس کرونا بسیج شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، حجت‌الاسلام « علی اکبر انصاری راد » در جمع خبرنگاران به تبیین و تشریح عملیات فرهنگی اجتماعی حاج قاسم سلیمانی پرداخت و اظهار کرد: محور نخست این عملیات درمقابله با بیماری کروناست که موسسه‌ها و خانه‌های قرآنی با تقویت حضور مردمی و ایجاد انگیزه بیشتر با اعضای خود به صورت چهره به چهره عملیات میدانی را تقویت کنند و در مواجهه مستقیم با این بیماری بازدید و سرکشی از بیمارستان‌ها و کادر درمان را یاری رسانند.

 

وی، محور دوم عملیات فرهنگی و اجتماعی حاج قاسم سلیمانی را مواسات و همدلی برشمرد و افزود: باتوجه به اینکه فعالیت‌های موسسه ها وخانه های قرانی در کمک مومنانه نسبت به موج اول کرونا کاهش یافته، نیاز است که این مطالبه رهبرمعظم انقلاب بار دیگر به شکل گسترده تقویت شود.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان عنوان کرد: محور سوم این عملیات تبیین شخصیت سردار شهید سلیمانی است که این شهید والامقام تاثیر بسزایی در سرنوشت منطقه داشت و توانست با عشق و علاقه به انقلاب و مکتب حضرت امام و رهبری و با استفاده از تجربیاتش در برابر تهاجم دشمن ایستادگی کند.

 

حجت الاسلام انصاری راد تاکید کرد: باید تلاش کرد تا شخصیت این شهید را بیشتر برای نسل جوان، نوجوان و کودک معرفی کرد و این یک وظیفه است.

 

وی، فضای مجازی را بهترین فرصت برای ارائه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی دانست و گفت: پویش‌های قرآنی در ارتباط با شهید سردار حاج قاسم سلیمانی در سطح ملی درحال انجام است و انتظار می‌رود در موسسه های استانی در این زمینه تلاش‌هایی انجام شود.

 

انصاری راد با اشاره به هشدار به موقع رهبرمعظم انقلاب تاکید کرد: مردم می‌توانند نقش موثری در مقابله با ویروس کرونا داشته باشند و باید دوباره با شور واشتیاق بیشتر به میدان بیایند.

 

وی گفت: سازمان تبلیغات اسلامی هرمزگان با داشتن هزار و ۶۰۰ هیات مذهبی، ۲ هزار و ۲۰۰ مداح اهل بیت(ع)، ۹۵۰ مبلغ و ۲۵۰ بانوی فعال دینی در کنار بسیجیان می‌تواند منبعی تاثیرگذار درامر فرهنگی و اجتماعی مقابله با کرونا باشد.

 

 

 

 

کد خبر 996993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha