اجرای گروه های سرود کانون های مساجد یزد به مناسبت هفته بسیج

حجت الاسلام ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: همزمان با این هفته، گروه های سرود کانون های مساجد یزد در مناطق مختلف شهر یزد به اجرا می پردازند.

حجت الاسلام مظفر سالاری، مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد آغاز دفاع مقدس و در استقبال از رهنمودهای مقام معظم رهبری به زنده نگه داشتن یا شهدا که تاثیر و اجر ان کمتر از شهدات نیست، کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور مشغول اجرای برنامه های متنوعی از جمله سه شنبه های تکریم در استان یزد با حضور مجازی وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس ستاد عالی کانون های مساجد برگزار شد.

وی افزود: در هفته بسیج یکی از برنامه های ما برگزاری جشنواره های سرود سراسری با نام و یاد شهیدات است.

حجت الاسلام سالاری بیان کرد: در استان یزد این برنامه با اجرای سرود با موضوع شهید و شهادت در چند بیمارستان و همچنین در کنار تربت پاک شهیدان میدان امیر چخماق برگزار می شود و به کادر درمان ایثارگر بیمارستان ها نیز شاخه گل اهدا می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد ادامه داد: یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و همچنین شهدای سلامت را گرامی می داریم.

وی گفت: امیدواریم این گونه برنامه ها به پیوند بیشتر نوجوانان و جوانان ما با سیره شهدا منجر شود و خداوند مهربان نیز به همه ما توفیق زیست شهیدانه و حشر و نشر با شهدا را عنایت کند.

 

کد خبر 997000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha