۱۲۰ پروژه محرومیت زدایی در هفته بسیج عملیاتی می شود

طهماسبی با اشاره به کلنگ زنی ۵۰ واحد مسکونی بسیجیان معسر در زنجان گفت: به مناسبت هفته بسیج ۱۲۰ پروژه محرومیت زدایی در زنجان عملیاتی می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در آیین کلنگ‌زنی 50 واحد مسکونی بسیجیان معسر زنجان با تبریک هفته بسیج اظهار کرد: سال آینده شاهد برگزاری کنگره ملی شهدای استان زنجان خواهیم بود.

 

ابوالفضل طهماسبی با اشاه به اینکه برنامه ریزی ها برای برگزاری هرچه باشکوه تر این کنگره در حال انجام اشت، ادامه داد: همکاری دستگاه های اجرایی در برگزاری این جشنواره مورد تاکید است.

 

وی در ادامه به کلنگ زنی 50 واحد مسکونی بسیجیان معسر زنجان اشاره کرد و گفت: این پروژه در راستای خدمت به بسیجیان و رزمندگان معسر انجام می شود.

 

طهماسبی با یادآوری این واحدها برای کمک به رزمندگان معسر که واحد مسکونی ندارند، آغاز شده است، گفت: این رزمندگان شناسایی شده و با کمک و حمایت سپاه استان زنجان این واحدها برای این رزمندگان ساخته می شود.

 

این مقام مسئول در ادامه به برنامه های هفته بسیج و اجرای آن در فضای مجازی به دلیل شرایط کرونایی موجود در کشور اشاره کرد و گفت: امروز همزمان با سراسر کشور 13 هزار بسته معیشتی و بهداشتی در بین خانواده های نیازمند استان زنجان توزیع شد.

 

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان به اقدامات بسیج سازندگی استان در راستای محرومیت زدایی نیز اشاره کرد و گفت: به همین منظور 150 مورد جهیزیه برای زوج‌های نیازمند با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) تهیه و اهداء شد همچنین  260 مورد نیز پیگیر هستیم تا در آینده با همکاری بسیج سازندگی در اختیار زوج های نیازمند قرار گیرد.

 

وی به مرحله سوم رزمایش همدلی و کمک مومنانه در استان اشاره کرد و گفت: این مرحله از رزمایش در راستای آزادسازی زندانیان، تامین مسکن، تامین جهیزیه، تهیه لوازم‌التحریر برای دانش‌آموزان نیازمند و بسته‌های معیشتی و بهداشتی است.

 

طهماسبی با اشاره به چند پروژه محرومیت‌زدایی، آبرسانی و کانال کشاورزی در استان ادامه داد: به همین منظور در هفته بسیج 120 پروژه عمرانی و فرهنگی در دستور کار قرار گرفته است.

 

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان به پروژه های خانه محروم، خانه عالم، آبرسانی، آب کشاورزی و تجهیز کتابخانه‌های روستایی به عنوان چند نمونه از پروژه های محرومیت زدایی اشاره کرد و گفت: به همت بسیج سازندگی 52 سالن ورزشی را آماده کرده و تحویل داده‌ایم که استفاده می‌شود.

 

کد خبر 997014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha