فعالان نویسنده کانون فرهنگی هنری توحید تجلیل شدند

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری توحید گفت: آئین تجلیل از فعالان نویسنده کانون فرهنگی هنری توحید همزمان با هفته کتاب و بسیج در مجتمع صنعتی آرتاویل تایر برگزار شد.

«محمد رضا صادق نژاد» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: آئین تجلیل از فعالان نویسنده کانون فرهنگی هنری توحید همزمان با هفته کتاب و بسیج در مجتمع صنعتی آرتاویل تایر برگزار شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری توحید تصریح کرد: این ویژه برنامه با حضور مدیران ارشد مجتمع صنعتی آرتاویل تایر و نویسندگان کتاب و فعالان فرهنگی با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.

 

وی یادآور شد: در این مراسم از محبی مدیر تولید مجتمع به عنوان نویسنده 5 کتاب و فرشته رضایی و صونا خدابندلو از اعضای کانون فرهنگی هنری توحید با اهدای لوح قدردانی شد.

 

صادق نژاد اعلام داشت: کتاب یک وسیله دانایی برای افراد جامعه است که توسط نویسندگان و مولفان متولد می شود و باید قدردان خلاقیت های این طیف قلم به دست باشیم.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری توحید افزود: این مجتمع صنعتی نیز تلاش کرده با ایجاد کانون فرهنگی هنری در قلب یک مرکز صنعتی مروج فعالیت های فرهنگی از جمله کتاب و کتابخوانی باشد.

صادق نژاد عنوان کرد: هر ساله نمایشگاه کتاب در این مجتمع برای کارگران برگزار می شود و امسال نیز با اهدا کتاب و تجلیل از نویسندگان برتر تلاش کرده ایم تا فرهنگ کتاب و کتابخوانی را ترویج دهیم.

 

کد خبر 997086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha