حفظ وحدت تنها ابزار برای مقاومت در برابر دشمنان داخلی و خارجی است

سردار نجفوند با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص حفظ وحدت گفت: تنها ابزاری که می‌توانیم با آن در مقابل دشمنان داخلی و خارجی مقاومت کنیم، حفظ وحدت است که باید در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «سردار علی نجفوند» امروز (چهارشنبه ۵ آذر) در آئین توزیع کمک‌های مومنانه که به مناسبت سالروز تاسیس بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی (ره) برگزار شد اظهار کرد: در سال ۱۳۵۹ وقتی که استکبار به این نتیجه رسید که جمهوری اسلامی تمام قد در مقابل استکبار قدم علم کرده و در مقابل دنیا آنها مانده، راهی نداشتند جز اینکه با این انقلاب مبارزه کنند.

 

فرمانده تیپ تکاور حضرت مهدی (عج) نیروی زمینی سپاه پاسداران افزود: استکبار به شکل‌های مختلف مبارزات خود آغاز کرد و جریاناتی همچون طبس و جنگ‌های داخلی، خلقی و منافقین ایجاد شد اما موفق نشدند انقلاب نوپای ما را به سقوطی که در نظر داشتند، منتهی کنند.

 

وی با اشاره به اینکه با فرمان امام خمینی (ره) بسیج پای‌گذاری و در روز پنجم آذر ۱۳۵۸ تشکیل شد اذعان کرد: بسیج نیرویی است که به هیچ عنوان برای دشمن قابل این نیست که وضعیت آن به دست بیاید و هر کجایی که ما مشکل پیدا کرده‌ایم و از بسیج استفاده شده، ما موفقیت به دست آورده‌ایم.

 

سردار نجفوند تصریح کرد: نیروهای بسیجی در کنار نیروهای مسلح ارتش، سپاه، نیروی انتظامی، وضعیت امنیتی و اطلاعات، از نیروهایی بوده‌اند که در وضعیت‌هایی از جمله سیل، زلزله، اغتشاشات و ... حضور و نقش موثری داشته‌اند و دارای کارنامه قابل قبولی هستند.

 

وی عنوان کرد: صدام با تمام تجهیزات و ظرفیت کامل زرهی به مملکت ما حمله کرد اما موفقیت ما در آن زمانی بود که در روزهای نخست با استفاده از نیروهای عشایری و بسیجی توانستیم صدام را از حالت حمله به حالت پدافند وادار کنیم.

 

فرمانده تیپ تکاور حضرت مهدی (عج) نیروی زمینی سپاه با اشاره به زمین‌گیر کردن و عقب راندن دشمن در عملیات فتح المبین بیان کرد: ما با متوقف کردن ارتش بعث در پشت پادگان کرخه، اولین شکست صدام را رقم زدیم.

 

وی ادامه داد: ما در هشت سال دفاع مقدس تجربیاتی کسب کردیم که وضعیت محور مقاومت پیش آمد و با تشکیل بسیج عمومی کشورهای مسلمان، تومار داعشی که قرار بود ۲۵ سال جلوی پیشرفت اسلام را بگیرد، در کمتر از ۶ سال پیچیده شد.

 

سردار نجفوند ضمن تقدیر از زحمات کادر بهداشت و درمان اضافه کرد: با توجه به اینکه در بحث کرونا تنها تکیه کردن به بهداشت و درمان جواب نمی‌داد، نیروهای بسیجی ورود کردند و دست به اقداماتی از جمله ضدعفونی معابر، مناطق و اماکن مختلف زدند.

 

وی در پایان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص حفظ وحدت خاطر نشان کرد: تنها ابزاری که می‌توانیم با آن در مقابل دشمنان داخلی و خارجی مقاومت کنیم، حفظ وحدت است که باید در دستور کار قرار گیرد.

 

کد خبر 997088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha