برگزاری رویداد کارآفرینی «تجربه در مسیر» در اصفهان

حجت الاسلام نیستانی با بیان اینکه رویداد کارآفرینی «تجربه در مسیر» با هدف تقویت رواق کارآفرینی در طرح ملی فهما ۹۹ برگزار می شود، گفت: کارآفرینی از ضروریات امروز کشور است و نخبگان کانون های مساجد در این مسیر باید گام های محکمی بردارند.

حجت الاسلام والمسلمین «محمدرضا نیستانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اصفهان، به برگزاری رویداد کارآفرینی «تجربه در مسیر» اشاره کرد و گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان لازم است که در شرایط کنونی در حوزه های مختلف کارآفرینی ورود کنند و با پرورش نخبگان مسجدی و تغییر نگرش ها در این زمینه فعالیت کنند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان با اشاره به برگزاری مشترک این رویداد با اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان گفت: ستاد فهما استان اصفهان آمادگی همکاری مشترک با سایر نهادها و ارگان ها را دارد چراکه مسجد متعلق به همه آحاد مردم و جامعه است و هرکس به هر مقدار و به هر شکلی که بتواند باید به رونق فعالیت های مسجدی کمک کند.

 

وی با بیان اینکه در رواق کارآفرینی به دنبال تقویت روحیه کارآفرینی در جامعه هستیم، افزود: رویداد کارآفرینی «تجربه در مسیر» (پنجشنبه، 6 آذر) ساعت 18 به صورت مجازی با حضور یکی از کارآفرینان برتر کشور برای انتقال تجربیات برگزار می شود.

 

حجت الاسلام نیستانی اظهار داشت: علاقه مندان، اعضا و مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد می توانند با مراجعه به نشانی الکترونیک https://congress.eccim.com/?MID=14506&ID=411 ثبت نام خود را انجام دهند.

 

کد خبر 997103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha