اعضای کانون فرهنگی هنری شهدای ایران آباد دعای توسل را در منازل قرائت کردند

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای روستای ایران آباد گفت: فعالان و اعضای کانون فرهنگی هنری شهدای ایران آباد دعای توسل را به نیت دفع بلای بیماری ‌کرونا در منازل قرائت کردند.

«عادل محرمی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: فعالان و اعضای کانون فرهنگی هنری شهدای ایران آباد دعای توسل را به نیت دفع بلای بیماری ‌کرونا در منازل قرائت کردند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای روستای ایران آباد تصریح کرد: بسیاری از اعضای و اهالی روستا در این طرح مشارکت کردند و دعای توسل و دعای هفتم صحیفه سجادیه را قرائت کردند.

 

وی ادامه داد: دعا و استغاثه به درگاه خداوند متعال می تواند بسیاری از مشکلات این بیماری در جامعه کاهش دهد و زمینه آرامش روحی را فراهم کند.

 

محرمی خاطر نشان کرد: طبق منویات مقام معظم رهبری تاکنون طی چندین مرحله دعای هفتم صحیفه سجادیه و فرج به همت اهالی روستا قرائت شده است و امیدواریم سبب دوری بلا از افراد جامعه شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای روستای ایران آباد افزود: در کنار این فعالیت های فرهنگی و معنوی تلاش کرده ایم با توزیع بسته های معیشتی از خانواده های بی بضاعت و نیازمند حمایت شود.

 

کد خبر 997105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha