پیوستن۳۰۴کارمند قائمشهری به طرح «هر کارمند حامی یک فرزند معنوی »

یعقوبی گفت: در راستای اجرای طرح «هر کارمند حامی یک فرزند معنوی » جهت استفاده از ظرفیت بالقوه کارکنان ادارات برای افزایش سرانه حمایتی ایتام و محسنین، از زمان اجرای طرح تاکنون ۳۰۴ نفر از کارمندان این شهرستان در این طرح شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، « جمال یعقوبی» امروز(5آذر) در گفتگو با خبرنگاران ضمن قدردانی از حمایت های همه جانبه مردم خیر و نیکوکار شهرستان قائمشهر با کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: مردم این شهرستان  طی هشت ماهه نخست سالجاری یک میلیارد  و ۳۲۰ میلیون تومان به ایتام و خانواده محسنین کمک کردند.

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) قائمشهر افزود:کمک حامیان طی هشت ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 18درصد رشد داشته است.

 

یعقوبی ادامه داد :  کمک حامیان در بخش های مختلف مانند مسکن، تامین جهیزیه نوعروسان، کمک هزینه تحصیلی مددجویان بوده است.

 

وی بیان کرد : در راستای اجرای طرح «هر کارمند حامی یک فرزند معنوی » جهت استفاده از ظرفیت بالقوه کارکنان ادارات برای افزایش سرانه حمایتی ایتام و محسنین، از زمان اجرای طرح تاکنون ۳۰۴ نفر از کارمندان این شهرستان در این طرح شرکت کردند.

 

یعقوبی با بیان اینکه در حال حاضر  ۹۵۵ نفر از ایتام و فرزندان طرح محسنین توسط  5هزار و 495 خیر نیک اندیش حمایت می شوند، تصریح کرد: کمک‌های حامیان از طریق سامانه اکرام، مستقیم به‌حساب ایتام و فرزندان طرح محسنین  واریز و پیامک آن نیز برای شخص حامی ارسال می‌شود.

کد خبر 997154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha