بسیج در همه عرصه ها متناسب با نیاز جامعه حضور پیدا می‌کند

حجت الاسلام اجرایی، گفت: بسیج در همه عرصه ها متناسب با نیاز جامعه حضور پیدا می‌کند و شرایط نظام و کشور را درک می‌کند .

حجت الاسلام محمد حسین اجرایی امام جمعه هرسین در گفتگو با خبرنگار  خبرگزاری شبستان در کرمانشاه ضمن تبریک هفته بسیج و یاد شهدای انقلاب ،گفت: موضوع بسیج با مسائل مختلفی پیوند پیدا می‌کند. بسیج در تمامی عرصه ها از جمله هنرمندان ، حقوقدانان ، دانش آموزان، ورزشکاران، روحانیون و اساتید حضور دارد. همه اینها به صورت سازماندهی شده و با هدف سربلندی و سرافرازی ایران اسلامی حرکت می‌کنند.  

ا

وی با اشاره به اینکه بسیجیان همیشه در تاریخ انقلاب اسلامی حماسه ساز بودند خاطر نشان کرد: بسیج امروز هم در مقابل قدرت های استکباری و همه ظالمان جهان با قدرت و با اقتدار ظاهر شده است . امروز ایران اسلامی پرصلابت تر از گذشته فعالیت و با اقتدار تمام با رهبری دلسوزانه و مدبرانه مقام معظم رهبری به پیش می‌رود . حضور بسیجیان در زمینه های مختلف پشت این نظام را قوی تر کرده است .  

 

امام جمعه هرسین در ادامه با اشاره به حضور همیشگی بسیج و درجامعه و رفع نیازهای آن افزود:  امروز جامعه اسلامی ما با توجه به بیماری که پیش آمده است، نیاز جدیدی پیدا کرده و  بسیج به شدت با تدبیر و با اقتدارو دلسوزانه در خیابان‌ها و کوچه‌ها و روستاها و شهرها حضور پیدا می‌کند ودر تلاش است که درد و زخم این بیماری را تسهیل و بهبود ببخشد . اگر در جایی نیاز به ساخت خانه است بسیج ما مشغول خانه سازی می‌شود ، اگر نیاز به درمان هست درمان می کند ،و اگر بحث موضوع جهادی دیگری است در همان موضوع بسیج حضور پیدا می‌کند و اگر در عرصه بین‌المللی مظلومیت مسلمانی را احساس کنند در قالب دفاع از حرم و مدافعان حرم حضور پیدا می‌کنند . 

 

وی گفت: اندیشه بسیجی در سوریه ، عراق ، لبنان و یمن طنین انداز شده و امروز در این کشورها چند میلیون نیروی کار آزموده و سازماندهی شده برای مقابله با استکبار آماده است. بسیج توانست، داعشی را که، همه‌ استکبار، ظالمان و دشمنان اسلام با تمام سرمایه‌های مادی ، معنوی و مدیریتی ، پشت او قرار گرفته بودند ، با قدرت مستحکم بسیجی، شکست بدهد و آنها هم شکست را قبول کردند و با ذلت و خواری کنار رفتند. بنابراین این قدرت بسیج است .

کد خبر 997155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha