تعاونی مسکن خبرنگاران جنوب کرمان ثبت اولیه شده است 

محمود مجاز گفت: تعاونی مسکن خبرنگاران ثبت اولیه شده است و اصحاب رسانه می توانند با عضویت در این تعاونی از مزایایی که بعدا برای ساخت مسکن در نظر گرفته می شود، بهره مند شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، «محمود مجاز» گفت: خانه مطبوعات و رسانه های جنوب کرمان همگام با دیگر ادارات و نهادها مشغول خدمت رسانی به اعضای خود بوده و در اوضاع کرونایی به فعالیت خود ادامه می دهد.



 

 





مدیر خانه مطبوعات و رسانه های جنوب کرمان بیان کرد: تعاونی مسکن خبرنگاران ثبت اولیه شده است و اصحاب رسانه می توانند با عضویت در این تعاونی از مزایایی که بعدا برای ساخت مسکن در نظر گرفته می شود بهره مند شوند.


 

 

 





وی با اشاره به فعالیت خانه مطبوعات جنوب کرمان در ایام کرونایی، خاطرنشان کرد: خانه مطبوعات و رسانه های جنوب کرمان همگام با دیگر ادارات و نهادها مشغول خدمت رسانی به اعضای خود بوده و در اوضاع کرونایی به فعالیت خود ادامه می دهد.


 






مجاز ابراز کرد: با همراهی اعضای هیئت مدیره و با توجه به محدودیت های کرونایی کلاس های آموزشی در قالب خبرنویسی، گزارش نویسی، مصاحبه و غیره از طریق فضای مجازی شروع شده و خبرنگاران علاقمند به آموزش می توانند این کلاس ها را دنبال کنند.

 

 

 





مدیر خانه مطبوعات جنوب کرمان اظهار کرد: به زودی و با رایزنی که با برخی از شعب بانک ها در جنوب کرمان صورت گرفته اعضای خانه مطبوعات برای دریافت تسهیلات معرفی می شوند.


 

 

 




وی ادامه داد: در خصوص معیشت خبرنگاران نیز پیگیر برخی موارد هستیم و با ارتباطی که با مدیرکل صمت جنوب برقرار شده توزیع کالاهای اساسی یارانه دار نیز برای اصحاب رسانه در نظر گرفته شده و این قشر می توانند با هماهنگی که صورت می گیرد و با آسودگی خاطر از مزایای کالاهای ضروری یارانه دار نظیر مرغ، برنج، گوشت و غیره برخوردار شوند.






مجاز در خاتمه عنوان کرد: با توجه به لزوم خدمت رسانی به اعضای خانه مطبوعات و رسانه های این منطقه، هدیه روز خبرنگار هر چند با تاخیر به این عزیزان در قالب کارت هدیه به ازاء هر نفر 200 هزار تومان پرداخت شد.

کد خبر 997208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha