۱۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان  ایلامی اهدا شد/ توزیع ۳ هزار بسته معیشتی

همزمان با سالروز تشکیل بسیج مستضعفین در مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، استاندار ایلام و فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام ۱۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان ایلامی اهدا و ۳ هزار بسته معیشتی هم بین نیازمندان توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، همزمان با پنجم آذر ماه و سالروز تشکیل بسیج مستضعفین در مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، استاندار ایلام و فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام در محل مجتمع لاله  این شهر، ۱۰۰ سری جهیزیه به همت سازمان بسیج سازندگی سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام به نوعروسان ایلامی به ارزش ۲۰ میلیارد ریال اهدا شد.

 

همچنین به صورت همزمان تعداد ۳ هزار بسته معیشتی با حفظ کرامت انسانی در میان نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از کرونا به ارزش بیش از ۱۰ میلیارد ریال در کلیه شهرستان های استان توزیع خواهد شد.

 

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در این مراسم با تبریک سالروز بسیج مستضعفین، اظهار کرد: بسیج نیروی کارآمد، آماده به کار، دشمن شناس، انقلابی و همیشه در صحنه است.

 

سردار « جمال شاکرمی» تصریح کرد: حضور در عرصه سازندگی و آبادانی از نقش های برجسته بسیج بوده و در راستای ارتقای اهداف متعالی نظام و انقلاب اسلامی حرکت می کند.

 

وی یادآور شد: سپاه و بسیج در کنار وظایف ذاتی خود، محرومیت زدایی را یکی از اصلی ترین محورهای فعالیت ها  خود قرار داده و تلاش در راستای  توانمندسازی افراد بی بضاعت و تحت پوشش نهادهای حمایتی را در دستور کار دارد.

 

سردار شاکرمی بیان کرد: بر همین اساس امروز ۱۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان ایلامی اهدا و  ۳ هزار بسته معیشتی  نیز نیازمندان و افراد آسیب دیده از شیوع  کرونا توزیع می شود.

 

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با بیان اینکه  مردمی بودن از مهم ترین ویژگی های برجسته سپاه پاسداران است، تصریح گرد: سپاه و بسیج همواره تلاش کرده خدمت رسانی به مردم و به ویژه مستضعفان را به عنوان صاحبان اصلی این انقلاب را در سرلوحه فعالیت های خود قرار دهد.

کد خبر 997232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha