برنامه کانون فرهنگی هنری مسجد و آرامگاه «نور» شیراز برای حمایت از کمپ زنان کارتن خواب

رضا زاده گفت: کانون فرهنگی هنری مسجد و آرامگاه «نور» شیراز با همکاری هیئت «متحده فاطمیون» مسجد و آرامگاه «نور» شیراز، موسسه «صبح فاطر» و دوستان و بستگان و ... یک تاکسی بار اقلام برای کمک به کمپ زنان کارتن خواب در شیراز ارسال شد.

«سیده مریم الشریعه رضازاده» از کمک کانون فرهنگی هنری مسجد و آرامگاه «نور» شیراز به کمپ تازه تاسیس «خوشروی» ویژه زنان کارتن خواب در شیراز خبر داد و در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، گفت: با مشارکت هیئت «متحده فاطمیون» مسجد و آرامگاه «نور» شیراز، موسسه «صبح فاطر» و دوستان و بستگان و ... یک تاکسی بار اقلام برای کمک به این کمپ ارسال شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد و آرامگاه «نور» شیراز افزود: اقلام ارسالی شامل سه فرش 12 متری، 2 فرش 6 متری، یک قالیچه و2 عدد پشتی، یک اجاق گاز بزرگ، یک دستگاه تلویزیون، 20 نایلون لباس و یک نایلون کفش بود.

مسئول هیئت «متحده فاطمیون» مسجد و آرامگاه «نور» شیراز اضافه کرد: این اقلام با مدیریت کانون فرهنگی مسجد «نور» و با اعلام فراخوان در فضای مجازی جمع آوری شد.

وی با اشاره به لزوم حمایت از این موسسه تازه تاسیس بیان کرد: این موسسه تازه تاسیس نگهداری از زنان کارتن خواب به بخاری بزرگ وکوچک، کمد لباس، جاکفشی، ظروف آشپزخانه، کابینت آشپزخانه، قفسه  ومیز، لباس و روسری، شال و ... نیاز مبرم دارد.

رضازاده ادامه داد: همچنین اقلام بهداشتی، برنج، حبوبات و ... نیز مورد نیاز این مرکز است که مردم نیک اندیش می توانند از طریق ارسال پیام به شماره 09177115975 هماهنگی به انجام برسانند.

 

کد خبر 997280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha