تلاش سپاه فجر فارس برای حضور خانواده های نیروهای مسلح در  طرح «خادم الشهید»

سردار بوعلی گفت: طرح «خادم الشهید» بهترین فرصت برای آشنایی و انس با فرهنگ ایثار و شهادت است و سپاه فجر از ظرفیت های خود برای حضور بیشتر خانواده ها و فرزندان نیروهای مسلح در این طرح استفاده می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، سردار «یدالله بوعلی»، امروز (چهارشنبه 5 آذر) در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر شیراز و فرمانده نیروی انتظامی استان فارس گفت: با هدف محرومیت زدایی در 15 محله شهر شیراز قرارگاه «شهید اسکندری» به تعریف 2 هزار طرح پرداخته است.

فرمانده سپاه فجر فارس افزود: تشکیل کارگروه «ویژه کلانشهر شیراز» با ریاست استاندار فارس و حضور سپاه، شهرداری، شورای اسلامی شهر شیراز، میراث فرهنگی فارس و ... به نفع استان فارس است.

وی اضافه کرد: هدف از ایجاد این کارگروه، حل مشکلات و محرومیت زدایی کلانشهر شیراز است که به آن بودجه ملی و استانی نیز باید اختصاص داده شود و اعضای شورای اسلامی شهر شیراز این مهم را به عنوان یک مطالبه مردمی باید پیگیری کنند.

سردار بوعلی، استان فارس را در حوزه موضوعات دینی و سیاسی اثر گذار دانست و بیان کرد: سپاه فجر یک مجتمع 12 میلیارد تومانی در اختیار تیم «فجر شهید سپاسی» قرار داده است و تمام دستگاه های استان  باید از این تیم حمایت لازم را داشته باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با ابراز خرسندی از ارتباط صمیمانه میان نیروهای مسلح گفت: ارتباط صمیمانه میان سپاه، ارتش و نیروی انتظامی خاری در چشم دشمنان انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه فجر فارس ادامه داد: در انجام ماموریت ها نیز تعامل مطلوبی میان نیروی انتظامی و بسیج در استان برقرار است که موجب ایجاد امنیت و آرامش در فارس می شود.

وی با اشاره به طرح «خادم الشهید» گفت: طرح «خادم الشهید» بهترین فرصت برای آشنایی و انس با فرهنگ ایثار و شهادت است و سپاه فجر از ظرفیت های خود برای حضور بیشتر خانواده ها و فرزندان نیروهای مسلح در این طرح استفاده می کند.

کد خبر 997284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha