طرح واگذاری و تکمیل آلبوم به عنوان شناسنامه شهدا

رجب‌پور از طرح تکمیل آلبومی به عنوان شناسنامه شهدا به دانش‌آموزان خبر داد و گفت: این آلبوم‌ها پس از ارزیابی دقیق، رونمایی می‌شود.

«حسین رجب پور» در گفتگو  با  خبرنگار  خبرگزاری شبستان  اصفهان گفت: طرح واگذاری و تکمیل ۱۶ آلبوم به عنوان شناسنامه شهدا با عنوان «سر سفره شهدا»، در اختیار دانش آموزان پایه دهم قرار گرفته است تا دانش آموزان با تحقیق از خانواده‌های شهدای فامیل، آشنایان و نزدیکان و همسایگان خود، آثار شهدا شامل مدارک، عکس‌ها و اسناد مربوطه را جمع آوری و در این آلبوم‌ها بارگذاری کنند.

 

 رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان اصفهان افزود: این آلبوم‌ها پس از ارزیابی آن، در گنجینه اسناد مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نگهداری و در سالگرد عملیات بیت المقدس در سوم خرداد سال آینده رونمایی و به افراد برگزیده هدایایی اهدا می‌شود.


وی گفت: یکی دیگر از برنامه‌های این هفته، برگزاری اردو‌های راهیان نور مجازی برای ۴۰۰۰ نفر از دانش آموزان دختر شامل بازدید از مناطق عملیاتی جنوب و روایتگری بصورت زنده از مناطق عملیاتی است.


رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان اصفهان افزود: یکی دیگر از برنامه‌ها، اهدای تبلت به دانش اموزان نیازمند استان بود که در این هفته بسیج دانش آموزی ناحیه درچه، ۲۰۰ تبلت از محل کمک‌های خیران تهیه و به دانش آموزان نیازمند اهدا کرده است.

کد خبر 997295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha