۱۹۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در کردستان برگزار می‌شود

بتول سرکانی گفت: ۱۹۰ عنوان برنامه ویژه هفته بسیج در بسیج جامعه زنان کردستان به صورت مجازی در حال برگزاری است.

بتول سرکانی مسئول بسیج جامعه زنان سپاه بیت‌المقدس کردستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان کردستان از برگزاری ۱۹۰ عنوان ویژه برنامه هفته بسیج در بسیج جامعه زنان خبر داد و اعلام کرد: این برنامه‌ها در سطح پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان‌های استان در حال برگزاری است.

 

وی رزمایش کمک‌های مومنانه، توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان، توزیع بسته‌های نوشت‌افزار و اهدای جهیزیه را از جمله برنامه‌های بسیج جامعه زنان سپاه کردستان در هفته بسیج دانست.

 

وی عنوان کرد: همچنین در این هفته ۴۱ برنامه نمادین به مناسبت چهل و یکمین سالگرد هفته بسیج در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌های شاخص استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شده است.

 

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه بیت‌المقدس کردستان راه‌اندازی ۶ مهدکودک در مناطق حاشیه‌نشین، دیدار با خانواده معظم شهدا و کادر درمان و افتتاح مانور بزرگ فرهنگی اجتماعی با برپایی مددکاری  را از دیگر برنامه‌های این هفته در استان ذکر کرد.

 

سرکانی اضافه کرد: برگزاری مسابقه کتابخوانی و برگزاری نشست‌های فرهنگیان خواهر و سبک زندگی فاطمی نیز از دیگر فعالیت‌های بسیج جامعه زنان استان است.

 

وی گفت: برگزاری یادواره شهدا، برگزاری مسابقات بومی و محلی، اجرای نشست‌های روشنگری و برگزاری کارگاه معاصرسازی سبک زندگی فاطمی از دیگر برنامه‌هایی است که با برنامه‌ریزی بسیج جامعه زنان سپاه بیت‌المقدس در سطح استان برگزار می‌شود.

 

کد خبر 997303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha