اعلام برنامه‌‌های هفته بسیج قرارگاه امام رضا (ع) رامهرمز

جانشین قرارگاه جهادی امام رضا (ع) رامهرمز با اشاره به برنامه های قرارگاه جهادی در هفته بسیج گفت: یکی از اقدامات مدنظر پخش ۴۰۰ بسته معیشتی با اعتبار ۱۰۰ میلیون تومان در بین افراد نیازمند تحت پوشش این قرارگاه است.

«عاطفه نظری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، با اعلام برنامه‌های قرارگاه جهادی مردمی امام رضا (ع) در رامهرمز به مناسبت هفته بسیج اظهار کرد: در اقدام اول با کمک خیرین و تلاش جهادگران یک راس گوساله با اعتبار ۱۰ میلیون تومان تهیه و پس از قربانی به نیت رفع این ویروس منحوس کرونا، گوشت گرم آن در بین نیازمندان با همکاری برادران حوزه مقاومت بسیج شهید رجایی در بخش سلطان آباد توزیع شد.

 

جانشین قرارگاه جهادی امام رضا (ع) شهرستان رامهرمز ادامه داد: در اقدام بعدی و هفته آینده با مشارکت تیپ نیرو مخصوص امام حسن مجتبی (ع) تعداد ۴۰۰ بسته معیشتی با اعتبار ۱۰۰ میلیون تومان در بین افراد نیازمند تحت پوشش این قرارگاه در سطح شهرستان رامهرمز توزیع می‌شود.

 

وی با اشاره به شروع فصل سرما و نیاز نیازمندان به وسایل گرمایشی تصریح کرد: این قرارگاه در نظر دارد تعداد قابل توجهی پتو را در بین سایر نیازمندان این شهرستان توزیع کند.

 

نظری از خیرین درخواست کرد جهت هر گونه کمک نقدی و غیرنقدی با مسئول روابط عمومی قرارگاه با شماره ۰۹۳۹۹۹۰۰۲۹۷ تماس حاصل نمایند.

 

کد خبر 997306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha