هنرآموزی و اشتغال زایی مهم ترین رسالت دانشگاه فنی و حرفه ای

الوندی کارآفرین نمونه خراسان جنوبی با بیان اینکه هنرآموزی و اشتغال زایی مهم ترین رسالت دانشگاه فنی و حرفه ای است، گفت: این دانشگاه با آموزش هنرهای مختلف به علاقمندان کمک می کند تا در منازل هم با کمترین سرمایه به اشتغال زایی بپردازند.

«طاهره الوندی» کارآفرین نمونه خراسان جنوبی و مدرس دانشگاه سپیده کاشانی بیرجند در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار کرد: دیپلم طراحی دوخت از دانشگاه فنی و حرفه ای کسب کردم و توانستم کارآفرین نمونه و بانوی موفق در این زمینه در استان شناخته شوم.

 

 

وی با بیان اینکه سال 84 اقدام به تاسیس کارگاه طراحی دوخت کردم، افزود: قبل از این، فعالیت هایی در زمینه طراحی دوخت داشتم و طی چند سال اخیر توانستم مدرک کارشناسی این رشته را کسب کنم و اکنون مشغول به تحصیل در کارشناسی ارشد طراحی دوخت هستم.

 

 

الوندی با اشاره به اینکه قبل از شیوع ویروس کرونا 4نفر در کارگاه طراحی دوخت فعالیت داشتند، ادامه داد: اکنون به خاطر شیوع ویروس کرونا کارگاه ما تعطیل و معلق شده است.

 

 

این کارآفرین نمونه بیرجندی در ادامه گفت: تحصیلات باعث می شود دید بازتری داشته باشیم و نگاه مان نسبت به رشته طراحی دوخت تغییر کند و بسیار می تواند کمک کند تا در این رشته موفق باشیم.

 

 

وی با بیان اینکه دانشگاه فنی و حرفه ای رسالت هنرآموزی و اشتغال زایی را بر عهده دارد، افزود: این دانشگاه با آموزش هنرهای مختلف به علاقمندان کمک می کند تا در منازل هم با کمترین سرمایه، کارآفرینی کنند و بانوان بسیاری می شناسم که از این دانشگاه فارغ التحصیل شده اند و به درجات عالی رسیده اند.

 

 

الوندی در ادامه بیان کرد: دانشگاه فنی و حرفه ای مشوق خوبی برای بنده بود تا بتوانم ثبت اثر داشته باشم و به عنوان کارآفرین نمونه شناخته شوم و کارگاه طراحی دوخت را در استان راه اندازی کنم در حالیکه سایر دانشگاه ها تنها به مدرک گرایی توجه دارند.

 

 

این کارآفرین نمونه در پایان گفت: به دنبال این هستم تا یک آموزشگاه طراحی دوخت در استان راه اندازی کنم تا این رشته اشتغال زا و اصیل را به علاقمندان آموزش دهم و از مسئولین مربوطه درخواست مساعدت در این زمینه دارم.

کد خبر 997327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha