ضدعفونی بنیاد شهید جهرم به همت اعضای کانون «منتظران نور»

نیکجو گفت: اعضای کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» با حضور در بنیاد شهید و امور ایثارگان جهرم به ضدعفونی و گندزدایی محیط و اتاق های این مجموعه پرداختند.

«رضا نیکجو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: اعضای گروه جهادی کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا کنون برنامه های متعددی در راستای پیشگیری از شیوع این بیماری و کمک به آسیب دیدگان کرونایی به اجرا در آورده اند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور»، مسجد «جامع» جهرم افزود: اعضای این کانون در جدیدترین اقدام خود که در دوران محدودیت های کرونایی انجام شده به ضدعفونی و گندزدایی محیط و اتاق های بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان جهرم اقدام کردند.

 

وی با اشاره به اینکه این برنامه با حضور پنج نفر از اعضای این کانون انجام شده است، عنوان کرد: پیش از این نیز اعضای این کانون همزمان با هفته بسیج اقدام به تهیه و توزیع بسته های معیشتی کرده و بسته ها را میان محرومان و خانواده های نیازمند اطراف مسجد توزیع کردند.

 

نیکجو با اشاره به اینکه طرح «کمک مومنانه» از ابتدای شیوع بیماری تا کنون در چند مرحله به اجرا در آمده است، خاطرنشان کرد: بسته های معیشتی در قالب این طرح شامل اقلام مورد نیاز خانواده های همچون، برنج، روغن، رب گوجه، حبوبات و... بوده است.

 

وی همچنین به دیگر فعالیت های این کانون فرهنگی و هنری در ابتدای شیوع بیماری کرونا اشاره کرد و گفت: در اوایل اپیدمی این بیماری در کشور و به سبب شیوع گسترده کرونا در شهرستان جهرم با نظارت دانشگاه علوم پزشکی اقدام به راه اندازی کارگاه تولید ماسک کردیم که بخش وسیعی از ماسک های تولید شده این کانون پس از استریل شدن توسط دانشگاه علوم پزشکی به بیمارستان پیمانیه تحویل داده شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور»، مسجد «جامع» جهرم با قدردانی از اعضای این کانون و اصحاب مسجد در انجام فعالیت های خیرخواهانه و نیکوکارانه به ویژه در ایام شیوع بیماری کرونا، اظهار کرد: از همشهریان نیز می خواهیم با توجه به گستردگی شیوع کرونا در شهرستان جهرم از حضور غیر ضروری به محیط بیرون از منزل خودداری کرده و در صورت ضرورت حتما از ماسک استفاده کنند.

کد خبر 997368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha