اعضای کانون فرهنگی هنری شهداء شهر هشتجین به دیدار خانواده شهید طاهری رفتند

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهداء شهر هشتجین گفت: اعضا و فعالان این کانون همزمان با هفته بسیج به دیدار خانواده شهید طاهری رفتند.

«رقیه ناصری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: اعضا و فعالان این کانون همزمان با هفته بسیج به دیدار خانواده شهید طاهری رفتند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهداء شهر هشتجین تصریح کرد: در این دیدار که با حضور امام جماعت مسجد مسجد صاحب الزمان (عج) و اعضای این کانون صورت گرفت از فداکاری و صبر و استقامت مادر شهید طاهری تقدیر و تجلیل شد.

 

وی اذعان داشت: به دلیل شیوع بیماری کرونا این دیدار با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و رعایت حال خانواده شهید طاهری به صورت محدود برگزار شد.

 

ناصری خاطر نشان کرد: چنین برنامه های فرهنگی و معنوی می تواند زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به نسل امروز باشد زیرا آنها با سیره و سبک زندگی شهدا آشناتر می شوند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهداء افزود: شهدا بهترین الگوهای رفتاری برای نوجوانان و جوانان است که این مسئله نیز همت خانواده های معظم شهدا را در معرفی شهدا را می طلبد.

 

ناصری ادامه داد: همه شهدا دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم قهرمان واقعی هستند چون راهی را انتخاب کردند که می دانستند برگشتی نیست اما این مسئله را نیز واقف بودند که در راه اسلام و قرآن کریم گام برداشته اند و خوشحال از اینکه برای رضای خدا به میدان نبرد علیه کفار می روند.

کد خبر 997434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha