نظارت ویژه بر بازار / قیمت هر کیلومرغ در لرستان ۲۴ هزار تومان است

رازانی با بیان اینکه قیمت هر کیلومرغ در استان ۲۴ هزار تومان است، گفت: برای جلوگیری از گران فروشی و احتکار کالا، بر بازارهای استان نظارت مستمر می شود.

« بختیار رازانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: در نظارت های مستمر سازمان صمت بر قیمت کالا بویژه  کالای اساسی نظارت می شود.

 

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان خاطرنشان کرد: با هرگونه کم فروشی، گران فروشی و احتکار به صورت قاطع و قانونی برخورد می شود.

 

وی با اشاره به قیمت گوشت مرغ در روزهای اخیر بیان کرد: عرضه مرغ گرم در با نرخ هر کیلوگرم بیش از ۲۴ هزار تومان گرانفروشی است.

 

رازانی از نظارت ویزه بر قیمت مرغ وگوشت در استان و عرضه این کالا خبرداد و افزود: و تمام فروشندگان خرد موظف هستند قیمت مصوب را رعایت کنند.

 

وی بیان کرد: تمامی واحدهای صنفی مربوطه ملزم به رعایت توزیع مرغ با نرخ اعلامی هستند و در غیر این صورت برخورد قانونی خواهد شد.

 

سرپرست صمت لرستان ادامه داد: نظارت ها با حضور گشت‌های مشترک بازرسان سازمان صمت، اتاق اصناف، تعزیرات حکومتی، اماکن نیروی انتظامی و همیاران بسیج جهت جلوگیری از تخلفات احتمالی تشدید شده است.

 

رازانی اظهار کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف واحدهای صنفی از قبیل کم فروشی، گرانفروشی و رعایت نکردن موارد بهداشتی مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۲۴ به ستاد خبری رسیدگی به شکایات مردمی سازمان صمت و یا تلفن ۱۳۵ تعزیرات حکومتی گزارش کنند.

کد خبر 997482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha