طرح «سه‌شنبه‌های تکریم» در مسجد خشکرودبار برگزار شد

وحدانی گفت: طرح «سه‌شنبه‌های تکریم» در مسجد حضرت ولیعصر(عج) خشکرودبار برگزار شد.

«سودابه وحدانی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا با گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: طرح «سه‌شنبه‌های تکریم» با حضور جمعی از مردم و نمازگزاران در مسجد حضرت ولیعصر(عج) خشکرودبار برگزار شد.

 

مسئول کانون زینبیه(س) مسجد حضرت ولیعصر(عج) خشکرودبار افزود: در قالب این طرح که از موضاعات طرح ملی ایران قوی و زیرمجموعه رویداد ملی فهما است و به مناسبت هفته بسیج توسط این کانون از فرمانده پایگاه بسیج برادران این مسجد تجلیل به عمل آمد.

 

وی با بیان اینکه اگر برنامه‌های فرهنگی از گذرگاه مسجد در جامعه ارائه شود، شاهد ترتبیت نسلی خواهیم بود که با دین مدارانه به جامعه خدمت می‌کنند گفت: طرح «سه‌شنبه‌های تکریم» فرصتی برای بهره‌گیری از معنویت و الگوگیری از جوانان مخلص و دلسوز برای کشور است.

 

وحدانی تصریح کرد: هدف از برگزاری طرح ملی «سه شنبه های تکریم» ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی نسل جوان با تفکر ازخودگذشتگی است.

 

مسئول کانون زینبیه(س) مسجد حضرت ولیعصر(عج) خشکرودبار خاطرنشان کرد: طرح «سه‌شنبه‌های تکریم» به عنوان یک رویداد محله محور و خانواده بنیان است که با استفاده از ظرفیت‌های خودجوش و با لحاظ اقتضائات محلی با محوریت مسجد و با نظارت امام جماعت مسجد اجرا می‌شود.

 

 

 

کد خبر 997543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha