توزیع بسته‌های معیشتی و غذای گرم بین نیازمندان در قالب پویش سلیمانی‌ها

آرمان گفت: در قالب پویش سلیمانی‌ها ۱۳۶ بسته معیشتی و یک هزار و ۳۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان صومعه‌سرا توزیع شد.

«جهانبخش آرمان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج حوزه‌های بسیج دهستان کسما و ضیابر اقدام به توزیع غذای گرم و بسته‌های معیشتی بین نیازمندان کردند.

 

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا با بیان اینکه این کار در قالب پویش سلیمانی‌ها انجام گرفته است افزود: حوزه بسیج شهدای کسما با همکاری خیرین اقدام به تهیه و آماده‌سازی 750 پرس غذای گرم به ارزش 15 میلیون تومان کرد که این میزان غذا بین نیازمندان منطقه توزیع شد.

 

وی گفت: به همت خیرین و معتمدین دهستان ضیابر تعداد ۱۳۶ بسته معیشتی و ۵۵۰ پرس غذای گرم به نیت ۵۵۰ شهید شهرستان صومعه‌سرا توسط حوزه مقاومت بسیج شهید آیت الله دستغیب ضیابر تهیه و بین نیازمندان منطقه توزیع شد.

 

آرمان تصریح کرد: در پویش سلیمانی‌ها پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان در زمینه‌های مختلف همچون آگاهسازی و همراه‌سازی اهالی محل نسبت به رعایت ضوابط و مقررات بهداشتی، ارائه تذکرات مبنی بر پرهیز از هرگونه تجمع، ضدعفونی کردن معابر، کمک مومنانه، اهدای خون، آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و تهیه، تولید و توزیع ماسک اقدام می‌کنند.

 

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: خدمت‌رسانی بی‌منت به محرومین جامعه یکی از بزرگترین دلایل تشکیل بسیج ‌مستضعفان بنا به فرمان حضرت امام(ره) است که این پویش نیز با محوریت این هدف بزرگ راه‌اندازی شده است.

کد خبر 997629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha