شاخص های ممتاز بسیجی ولایت پذیری و روحیه خستگی ناپذیر است 

حجت الاسلام احمد نجنو گفت: شاخص های ممتاز بسیجی، ولایت پذیری، نترسیدن و داشتن روحیه خستگی ناپذیر است، که اگر این ۲ در کنار یکدیگر قرار گیرند هر فتنه ای را در نطفه خفه می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، ظهر امروز ۷ آذر حجت الاسلام «احمد نجنو» در خطبه های نماز جمعه قلعه گنج، ضمن گرامیداشت هفته بسیج، گفت: واژه بسیج به تعبیر علامه طباطبایی ریشه قرآنی و الهی دارد، بسیجیان سربازان جان برکف  ولایت بوده و در  کلیه صحنه ها حضور دارند.



 

 




امام جمعه قلعه گنج افزود: یک بسیجی در جنگ تمام عیار هیچ وقت خم به ابرو نمی آورد و بنیانگذار انقلاب چه زیبا در این خصوص فرمود؛ من همواره به خلوص و صفای بسیجیان غبطه می خورم و از خدا می خواهم تا با بسیجیانم محشور گرداند.








وی خاطرنشان کرد:  شاخص های ممتاز بسیجی، ولایت پذیری، نترسیدن و داشتن روحیه خستگی ناپذیر است، که اگر این ۲ در کنار یکدیگر قرار گیرند، هر فتنه ای را در نطفه خفه می کنند و  بسیجیان این مرز و بوم  صحنه ها را به زیبایی هر چه تمام به پایان رساندند.








حجت الاسلام نجنو ابراز کرد: دنیای استکبار که تا دندان مسلح بودند بسیجیان نقشه های شوم آنها را در نطفه خفه کردند و این دستاوردهای بسیجیان مایه افتخار و غرور است.








خطیب جمعه قلعه گنج با اشاره به کلام رهبر معظم انقلاب، اظهار کرد: آمریکایی ها نیاز به مذاکره دارند و البته ما هیچ نیازی به مذاکره نداریم مسئولین باید حواسشان را جمع کرده و ذهن شان را متمرکز تولید داخل کنند.








وی تاکید کرد: یکی از بزرگترین بدبختی ها و بیچارگی انسان خود فراموشی است و فراموش کردن خدا موجب خود فراموشی می شود.







حجت الاسلام نجنو در خاتمه عنوان کرد: انسان در اثر خود فراموشی انسان از حیوان پست تر شده و درهای رحمت الهی بر وی بسته می شود و زندگی اش سخت شده، هر جایی که احساس کردید معیشت برایتان سخت است به سراغ استغفار بروید.

کد خبر 997636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha