مشارکت ۹۵ درصدی اصناف غیر ضروری در اجرای طرح «مدیریت هوشمند محدودیت‌ها» در شهرستان شیراز

امیری گفت: ۹۵ درصد اصناف غیر ضروری نیز با تعطیلی واحدهای خود در اجرای طرح «مدیریت هوشمند محدودیت‌ها» در شهرستان شیراز مشارکت فعال داشته اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدرضا امیری»، امروز (جمعه 7 آذر) از تداوم بازرسی و نظارت بر اجرای طرح «مدیریت هوشمند محدودیت‌ها» در شهرستان شیراز خبر داد و به خبرنگاران گفت: در 6 روز آغاز اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌ها، ۸۵ هزار واحد صنفی در این شهرستان شیراز با اعزام ۱۶۸ اکیپ ۱۲ گانه گشت مشترک مورد بازرسی قرار گرفت.

فرماندار شیراز افزود:  در این بازرسی ها به سه هزار واحد صنفی تذکر شفاهی و 2 هزار واحد نیز تذکر کتبی داده شد و 190 واحد متخلف نیز پلمب شد.

وی اضافه کرد: همراهی بیش از 98 درصد مردم شیراز در اجرای این طرح قابل تقدیر است و 95 درصد اصناف غیر ضروری نیز با تعطیلی  واحدهای خود در اجرای طرح «مدیریت هوشمند محدودیت‌ها» در شهرستان شیراز مشارکت فعال داشته اند.

رئیس ستاد مدیریت کرونای شهرستان شیراز اعلام کرد: هدف از اجرای این طرح، کاهش تجمع و تردد و افزایش حداکثری رعایت فاصله گذاری اجتماعی بوده است.

امیری ادامه داد: منع تردد درون شهری شبانه ادامه دارد و از ساعت ٢١ تا چهار صبح روز بعد برای تمامی شهروندان به استثنای شاغلان مشاغل ضروری گروه یک اعمال می شود.

وی تاکید کرد: با انجام پایش تصویری، دوربین‌ها با شناسایی خودروهای غیرمجاز هر ۲۴ ساعت یک بار جریمه اعمال می کنند و لیست کارکنان مشاغل ضروری و خودروهای آنها به فرمانداری ارسال شده و پس از تایید به پلیس راهور نیز اعلام می‌شود.

کد خبر 997663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha