خبرهای ضد و نقیض درباره ترور دانشمند هسته ای

خبری در فضای مجازی مبنی بر ترور محسن فخری زاده، دانشمند هسته‌ای کشورمان منتشر شده است و در حالی که یک منبع آگاه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان این خبر را تایید کرده سخنگوی سازمان انرژی اتمی آن را تکذیب کرده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، خبری در فضای مجازی مبنی بر ترور محسن فخری زاده تحت عنوان عنوان دانشمند هسته‌ای کشورمان منتشر شده است و در رابطه با این خبر یک منبع آگاه به باشگاه خبرنگاران گفته است: محسن فخری‌زاده صبح امروز در آب سرد ترور شده و به شهادت رسیده است. خانواده این شهیده نیز مجروح شده اند.

 

این منبع آگاه تاکید کرد: شهید محسن فخری زاده مسئول نهاد سپند (فناوری‌های نوین دفاعی) بوده است.

 

این در حالی است که بهروز کمالوندی، سخنگوی سازمان انرژی اتمی در گفتگو با ایسنا گفته است: برای هیچ یک از دانشمندان هسته‌ای کشورمان حادثه‌ای پیش نیامده است.

 

وی تاکید کرد که کلیه دانشمندان صنعت هسته ای کشور در سلامت کامل به سر می برند و برای هیچ کدام آنها حادثه ای پیش نیامده است.

 

گفتنی است، برخی منابع خبری اعلام کردند ساعاتی قبل یکی از دانشمندان رده بالای حوزه هسته‌ای و موشکی کشور در منطقه آبسرد دماوند ترور شد. به گفته این منابع متاسفانه تلاش‌ها برای احیای این شخص به نتیجه نرسیده و این دانشمند به شهادت رسیده است.

 

این رسانه‌ها همچنین اعلام کرده بودند که دانشمند به شهادت رسیده محسن فخری زاده است که یکی از دانشمندان موثر و رده بالای حوزه تحقیقات علمی در کشور بوده است. او تنها دانشمندی بود که نتانیاهو در یک برنامه از او نام برده بود و رسانه‌های اسرائیلی اعلام کرده بودند که نقشه ترور وی در یک بار سال‌های گذشته شکست خورده بود.

کد خبر 997668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha