شهادت سومین  مدافع سلامت در ایلام/ نامگذاری خیابانی در مهران به نام شهید« بهروز غلامی»

« بهروز غلامی» سومین مدافع سلامت استان ایلام از پرسنل فداکار و پرتلاش و شایسته فوریت‌های پزشکی شهرستان مهران بر اثر ابتلا به بیماری کرونا به شهادت رسید.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، استاندار ایلام در پیامی شهادت«بهروز غلامی» از پرسنل فداکار فوریت پزشکی استان را تسلیت گفت که متن پیام تسلیت قاسم سلیمانی‌دشتکی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
«انا لله و انا الیه راجعون»

با نهایت تاسف و تاثر، خبر درگذشت غم انگیز بهروز غلامی از پرسنل دلسوز، شایسته و فداکار فوریت‌های پزشکی استان که در راه خدمت به مردم در مبارزه با ویروس منحوس کرونا جان خود را از دست داد، موجب تالم و اندوه فراوان گردید.

اینجانب ضمن ابراز همدردی، فقدان تاثر برانگیز این مدافع جوان و فداکار عرصه سلامت مردم را به خانواده محترم این شهید راه خدمت، جامعه فرهیخته پزشکی و درمانی و مردم شهیدپرور استان ایلام تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان برای آن انسان فقید سعید رحمت و مغفرت الهی و برای بازماندگان محترم صبر و شکیبایی مسئلت می‌نمایم.

امید است با عنایت و فضل الهی، تلاش شبانه روزی مدافعان عرصه سلامت و همکاری خوب مردم و مسئولان، هر چه زودتر شاهد ریشه کن شدن این بیماری منحوس در کشور و استان باشیم.

قاسم سلیمانی‌دشتکی- استاندار ایلام

 

نام گذاری خیابانی بنام شهید راه سلامت

اسد قاسمی فرماندار مهران با بیان اینکه  خیابانی در شهر مهران بنام شهید«بهروز غلامی» نام گذاری می شود، گفت: برای پاسداشت فداکاری و زنده نگه داشتن شهدای راه سلامت با رئیس و تعدادی از اعضاء شورای اسلامی شهر مهران صحبت شد که در اولین جلسه موضوع پیشنهاد نام گذاری خیابانی به نام «بهروز غلامی» شهید راه سلامت را مطرح که یکی از خیابان های شهر مهران را به نام این عزیز نام گذاری شود.

وی مصیبت درگذشت این فرزند فداکار استان ایلام که در مرکز فوریت های پزشکی شهرستان مهران انجام وظیفه نمود را به خانواده ایشان و همه مردم استان تسلیت گفت.

 

مراسم تشییع و بدرقه سومین شهید مدافع سلامت در استان ایلام با حضور مسئولان و پزشکان و کارکنان حوزه‌های مختلف دانشگاه علوم پزشکی، در بلوار خبرنگار شهر ایلام با رعایت فاصله گذاری و پروتکلهای بهداشتی برگزار شد.

 

شهید بهروز غلامی برای خدمت به حفظ سلامت مردم جان خود را تقدیم کرد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام در حاشیه این مراسم با تسلیت شهادت «بهروز غلامی» به عنوان سومین شهید مدافع سلامت استان اظهار کرد: شهید «بهروز غلامی» از همکاران شایسته و ارزشمند ما در حوزه فوریت های پزشکی بودند که سال‌ها در این عرصه به مردم صادقانه خدمت کردند.

 

«محمد کریمیان» افزود: ایشان در چند سال اخیر و در جریان تردد زائران اربعین حسینی در استان به عنوان نیروی فوریت پزشکی به زائرین اباعبدالله الحسین(ع) به شایسته‌ترین وجه ممکن خدمتگزاری کردند و همکاری دلسوز و زحمتکش بود که برای خدمت به مردم و حفظ سلامت آنان، جان خود را تقدیم کرد.

 

کریمیان با بیان اینکه این شهید والامقام در اوج جوانی و درحالیکه یک سال از ازدواجش گذشته بود برای سلامت مردم از جانش مایه گذاشت، خاطرنشان کرد: از دست دادن عزیزانی همچون شهید بهروز غلامی برای جامعه دانشگاه‌ علوم‌پزشکی جبران ناپذیر است زیرا تربیت و آموزش افراد شاخص، شایسته و متعهدی همچون ایشان برای دانشگاه سخت خواهد بود.

 

پیام تسلیت رئیس سازمان اورژانس کشور در پی شهادت سومین مدافع سلامت در ایلام

پیرحسین کولیوند، رئیس سازمان اورژانس کشور نیز در پیامی شهادت بهروز غلامى، تكنسين سازمان اورژانس كشور را در خط مقدم مقابله با كرونا تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

  بسم ربّ الشهداء و الصدیقین
 
وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ
آل عمران (۱۶۹)

بار دیگر سربازان خط مقدم مقابله با ويروس منحوس كرونا لباس شهادت پوشيدند.
خبر شهادت مدافع خط مقدم جبهه سلامت، شهيد والامقام بهروز غلامى، كه در راه خدمت به هموطنان به بيمارى كوويد-١٩ مبتلا شد، موجب تاثر و تألم گردید.

 

بی شک از دست دادن این عزیزان که با تخصص خود می توانند جان بسیاری از انسان ها را نجات دهند بسیار باعث تأسف است و جامعه و مردم از بودن آنها و از خدمات ارزشمندشان محروم خواهند شد.

 

اینجانب ضمن ابراز همدردی، شهادت اين شهيد مدافع سلامت را به خانواده آن عزيز و خانواده بزرگ اورژانس تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برای آن بزرگوار رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر جمیل خواستارم.

 

 پیرحسین کولیوند -رئیس سازمان اورژانس کشور

 

 

کد خبر 997697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha