بیانیه مشترک امام جمعه و استاندار کرمان در پی ترور ناجوانمردانه دانشمند شهید محسن فخری زاده

ترور و حذف فيزيكی شخصيت‌های علمی، نشانه‌ای از  ناتوانی کامل دشمنان استقلال ایران اسلامی در برابر عزم ملت‌ آگاه و غیور ايران برای پيشرفت علمی و حركت به سمت خودكفايی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان و به نقل از روابط عمومی استانداری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه و استاندار کرمان با صدور بیانیه ای ضمن محکومیت ترور ناجوانمردانه شهید محسن فخری زاده، معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع، شهادت این دانشمند عرصه دفاعی را تهنیت و تسلیت گفتند.

 

 

 

متن بيانيه‌ مشترک حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه و دکتر علی زینی وند، استاندار کرمان به شرح زیر است:

 

 

 *بسم ربّ الشهداء و الصدیقین* 

 

جمهوری اسلامی ايران از پیروزی انقلاب اسلامی، بزرگترين قربانی تروريسم دولتی در جهان بوده و استفاده از حربه ترور از حیث انسانی، حقوقی و باورهای دينی غيرقابل قبول، مطرود و محكوم است.

 

 

ترور و حذف فيزيكی شخصيت‌های علمی، نشانه‌ای از  ناتوانی کامل دشمنان استقلال ایران اسلامی در برابر عزم ملت‌ آگاه و غیور ايران برای پيشرفت علمی و حركت به سمت خودكفايی است.

 

 


بدون شک، مردم بصیر ايران اسلامی و فرزندان توانمند آنان در راه اعتلا و پيشرفت کشور و دستیابی به بالاترين مراتب علمی و فناوری مصمم‌تر از گذشته تلاش خواهند كرد و چنین رفتارهای خصمانه نه تنها خللی در عزم و اراده استوار ملت ايجاد نمی‌كند بلكه شمیم معطر مجاهدت علمی در فضای ميهن عزیزمان پراكنده و در پیمودن این راه مصمم تر خواهیم شد.

 

 


ابنجانبان ضمن عرض تبريك و تسليت شهادت دانشمند شهید محسن فخری زاده به محضر حضرت ولی عصر(عج) مقام معظم رهبری و ملت شريف ايران اسلامی و گراميداشت ياد و خاطره تمامی شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی به‌ويژه شهدای عرصه فناوری های دفاعی، همراه با ملت آزاده ایران اسلامی، با آرمان‌های امام راحل عظيم‌شأن و رهبری معظم انقلاب حضرت آيت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) و تداوم راه پر افتخار شهيدان عزيز تجدید پیمان می بندیم.

 

 


حسن علیدادی سلیمانی
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان

علی زینی وند

استاندار کرمان

کد خبر 997724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha