اجرای ۹ طرح فرهنگی و ویژه کمک به نیازمند در روز ارادت به امام جواد (ع) در قزوین

رحیمی از اجرای ۹ طرح فرهنگی و ویژه کمک به نیازمندان در روز ارادت به امام نهم شیعیان امام جواد (ع) در ۹ آذر ماه رُندترین تاریخ سال خبر داد.

«علی رحیمی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قزوین گفت: هیئت، مسجد و کانون فرهنگی هنری حضرت جوادالائمه (ع) قزوین و پایگاه مقاومت شهید حسن پور در تاریخ ۹/۹/۹۹ رندترین تاریخ سال که به عنوان روز ارادت به امام جواد (ع) امام نهم شیعیان انتخاب شده است، ۹ طرح ویژه فرهنگی و کمک به نیازمندان را در استان قزوین اجرا می کند.

 

 

مدیر کانون فرهنگی هنری جوادالائمه قزوین ادامه داد: در نخستین اقدام در این طرح با کمک خیران ۹ جهیزیه برای ۹ زوج نیازمند تهیه و توزیع می شود.

 

وی عنوان کرد: طرح دیگر حضور ۹ وکیل جهادی و ارائه مشاوره حقوقی به مددجویان است و اقدام دیگر توزیع ۹ هزار و ۹۹۹ بسته حمایتی و ۹۹۹ بسته گوشت گرم بین خانواده های نیازمند است که در این روز انجام می شود.

 

رحیمی اعلام کرد: تهیه ۹ گوشی هوشمند و حمایت از ۹۹ دانش آموز مستضعف، احداث ۹ خانه برای محرومان و تجهیز ۹ کانون فرهنگی هنری و نذر ۹۹ هزار و ۹۹۹ صلوات به نیت شفای بیماران و سلامت کادر درمان طرح های دیگر در روز ارادت به امام جواد (ع) است.

 

وی تصریح کرد: پویش دلنوشته برای شهید حاج قاسم سلیمانی و تجلیل از ۹ خانواده شهید و برگزاری مسابقات مجازی و اهدای ۹ جایزه در هر بخش هم طرح های دیگری است که در روز ارادت به این امام بزرگوار اجرایی می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری جوادالائمه قزوین خاطر نشان کرد: همچنین در روز ۹ آذر ماه به صورت مجازی زیارت نامه امام جواد (ع) توسط هیئات مذهبی در ساعت ۹ و ساعت ۲۱ قرائت می شود.

 

وی اعلام کرد: در اجرای طرح روز ارادت به امام  جواد (ع)، ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین، سازمان بسیج هنرمندان، شورای هیئات مذهبی استان، کمیته امداد قزوین، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین، سازمان بسیج سازندگی و سازمان بسیج حقوقدانان هم مشارکت دارند.

 

رحیمی یادآور شد: مردم خیر و نیکوکار استان قزوین هم می توانند برای مشارکت در این طرح کمک های خود را به شماره حساب ۰۱۱۳۷۵۸۳۹۶۰۰۵ به نام مرکز نیکوکاری جوادالائمه قزوین واریز کنند.

 

کد خبر 997819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha