شهادت تداوم حقیقت مجاهد پروری انقلاب اسلامی است

نماینده ولی‌فقیه در مازندران در پی شهادت محسن فخری زاده از دانشمندان هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران پیام تسلیتی صادر کرد و نوشت: شهادت پایان یک جهاد فی سبیل الله است و نشانه تداوم حقیقت جهادگری و مجاهد پروری انقلاب اسلامی است برای ما امیدوارکننده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ساری، حجت‌الاسلام‌والمسلمین «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی‌فقیه در مازندران و امام‌جمعه ساری در پیامی شهادت محسن فخری زاده از دانشمندان هسته‌ای کشور عزیزمان جمهوری اسلامی ایران را تسلیت گفت.

 

متن این پیام به شرح زیر است:

 

بسم‌الله الرحمن الرحیم

وَالَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللهِ فَلَن یُضِلَّ اَعمالَهم  (محمد/۴)

 

در آستانه سالروز شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی به دستِ چدنیِ پوشیده در مخملِ حقوق بشری و مبارزه با تروریسم شیطان بزرگ و صهیونیسم جنایتکار، شاهد شهادت سردار دیگری در حوزه دانش و فناوری یعنی محسن فخری زاده با همان دست‌های ناپاک و جنایت‌بار بیرون آمده از آستین مشتی فریب‌خورده هستیم که ملت ما را داغدار کرده است.

 

البته ازآن‌جهت که شهادت پایان یک جهاد فی سبیل الله است و نشانه تداوم حقیقت جهادگری و مجاهد پروری انقلاب اسلامی است برای ما امیدوارکننده است. درود خدا به این ملت و چنین خانواده‌هایی که فرزندانی مجاهد و خدوم تقدیم خدای خود نموده و برای استقلال و عزت این مملکت قربانی کردند.

 

این‌جانب شهادت این دانشمند فرهیخته را به محضر حضرت حجت ارواحنا فداه، مقام معظم رهبری دام‌ظله، مردم شریف ایران اسلامی، جامعه علمی و دانشگاهی و خانواده محترم این شهید تسلیت و تبریک عرض نموده، آرزوی صبر و اجر برای همگان و تعالی و سربلندی برای ملت و میهن عزیزمان را از خداوند متعال دارم.

 

کد خبر 997830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha