ترور دانشمندان هسته ای ایران نشان از ترس دشمنان نظام است

احسانی گفت: دشمنان همواره یک مسیر پیوسته را علیه ایران اسلامی در پیش گرفته اند که دو مولفه پیشرفت و قوی شدن کشور را از بین ببرند که هرگز به هدف شوم خود نخواهند رسید.

«احمدرضا احسانی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان در مورد شهادت «محسن فخری زاده» دانشمند هسته ای ایران گفت:  ترور دانشمند هسته ای ایران بیانگر این است که دشمنان از پیشرفت قدرت علمی و دفاعی ایران هراس دارند.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان افزود: «شهید محسن فخری زاده؛»  رییس سازمان پژوهش و نواوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در زمره مدیران ارشد صنعت دفاعی کشور بود که در طول دوران عمر بابرکت خود منشا خدمات فراوانی شده بود و  توانسته بود توان دفاعی کشور را به تراز قابل قبولی از بازدارندگی برساند.

 

وی ادامه داد: ترور این مدیر توانا و شایسته گرچه تلخ و ضربه سنگینی به مجموعه دفاعی کشور بود، اما دشمنان کوردل بدانند راهی را که شهید فخری زاده ها آغاز کرده اند، هرگز متوقف نخواهد شد. گروههای تروریستی و آمران و عاملان این اقدام کور هم  بدانند که انتقام سختی در انتظار آنها خواهد بود.

 

احسانی اظهار داشت: بار دیگر این جنایت سنگین و هولناک را محکوم می کنیم و به پیشگاه آقا امام زمان (عج)، ملت ایران به خصوص خانواده شهید تسلیت عرض می کنیم و امیدواریم این سردار اندیشمند با شهدای کربلا،  محشور شوند.

 

گفتنی است، محسن فخری‌زاده دانشمند هسته‌ای کشورمان، عصر روز گذشته (۷ آذر) در آبسرد دماوند به وسیله انفجار و شلیک، مورد سوءقصد قرار گرفت و به درجه رفیع شهادت رسید.

 

 

کد خبر 997915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha