ادای احترام اعضای کانون «منتظران نور» به شهدای دفاع مقدس

نیکجو گفت: اعضای کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» با حضور در گلزار شهدای شهرستان جهرم ضمن گلباران قبور شهدا به این آلاله های خونین ادای احترام کردند.

«رضا نیکجو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: راه و منش شهدای گرانقدر همواره باید در رأس امور مردم باشد تا با الگوگیری از این جان برکفان مسیر تعالی و پیشرفت در زندگی دنیوی و اخروی هموار شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور»، مسجد «جامع» جهرم با اشاره به اینکه درس جهاد و شهادت از جمله مولفه های این کانون فرهنگی و هنری در برنامه ریزی های فرهنگی و اجتماعی بوده است، افزود: همواره در تمام برنامه ها، مددجستن از شهدا در اولویت برنامه ها بوده و سعی شده تا به بهانه های مختلف این ارتباط همچنان پابرجا باقی بماند.

 

وی با اشاره به اینکه از جمله برنامه های کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» تجلیل از شهیدانی بوده که برای آرامش و امنیت ما از جان خود گذشتند تا طعم آرامش را به خوبی در زندگی مان بچشیم، تصریح کرد: در آخرین روز از هفته بسیج و در آیینی با حضور اعضای این کانون فرهنگی و هنری و بچه های مسجد، از مقام شامخ شهدای دفاع مقدس تجلیل شد.

 

نیکجو ادامه داد: این برنامه در گلزار شهدای «فردوس» جهرم برگزار شد و بچه های مسجد با حضور بر مزار شهدا به ویژه شهدای مسجد «جامع» جهرم به قرائت فاتحه پرداخته و به مقام شامخ این به خون خفتگان ادای احترام کردند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» در پایان ضمن قدردانی از همراهی اعضای کانون در برنامه های مختلف، اظهار کرد: سعی داریم تا ارتباط بچه های مسجد با شهدا و انس با آنها تداوم داشته باشد.

کد خبر 997921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha