برگزاری  کارگاه آموزشی مشاوره پیشگیری از اعتیاد  توسط کانون فرهنگی و هنری  امام زاده عبد الله ملایر

حبیبیان گفت: همزمان با هفته بسیج کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد برای خانواده های آسیب دیده مناطق حاشیه شهر ملایر به همت کانون فرهنگی هنری امام زاده عبد الله ملایر انجام شد.

«شیرین حبیبیان» در گفت وگو با خبرنگار شبستان در ملایر، گفت: با توجه به اینکه کانون فرهنگی هنری امامزاده عبدالله  یکی از کانون های فعال در شهرستان است گفت: این کانون در طول سال برنامه های مختلف فرهنگی و اجتملاعی را اجرا می کند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امامزاده عبدالله ملایر افزود: از زمان شیوع کرونا تا کنون نیز این کانون در  مناسبت های مختلف توزیع بسته های معیشتی پوشاک، کمک های مالی،  اسباب بازی برای کودکان  لوازم التحریر برای دانش آموزان نیازمند و... را بین خانواده های نیازمند داشته است و در این مدت دوره های مختلف مشاوره را نیز برای خانواده های آسیب دیده  برگزار کرده است.

 

وی با بیان اینکه  یکی از مهمترین فعالیتهای این کانون حوزه آسیب های اجتماعی جامعه و خانواده و مشاوره است و  در راستای مقابله با مواد مخدر و آسیب های اجتماعی با همکاری ستاد مبارزه با مواد مخدر برگزاری کلاس‌های مشاوره برای خانواده ها در محلات آسیب پذیر  انجام می‌شود.

 

 حبیبیان از برگزاری دوره مشاوره رایگان برای خانواده های آسیب دیده از اعتیاد در مناطق حاشیه شهر ملایر به همت  کانون  فرهنگی و هنری امام زاده عبد الله ملایردر هفته بسیج خبر داد و تصریح کرد: در این زمینه راهکارهای لازم به خانواده ها آموزش داده شد.

 

وی با بیان اینکه اعتیاد یک بیماری است و نجات یک  معتاد و برگرداندن آن به آغوش خانواده کار مهمی است گفت: امیدواریم بتوانیم در این زمینه اقدامات بهتری را تا پایان سال داشته باشیم .

 

وی گفت:در در هفته عفاف و حجاب  در راستای حمایت از خانواده های آبرومند و دارای مشکل  آسیب اجتماعی دو نفر به کمپ های ترک اعتیاد با هزینه مسوول کانون معرفی شدند.

 

حبیبیان اضافه کرد: کانون امامزاده عبدالله ملایر از  ۹۵ تاسیس شده  و در حال حاضر حدود یک صد نفر عضو فعال دارد تا کنون در حوزه های مختلف اقدامات خوبی را در سطح شهرستان ملایر داشته  و فعالیت‌های این کانون در همه ایام سال ادامه داشته و هیچ گاه تعطیل نشده است.

 

کد خبر 997922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha