درخواست هیئت رزمندگان اسلام برای مجازات عوامل ترور شهید فخری‌زاده

هیأت رزمندگان اسلام در پیامی ترور شهید محسن فخری زاده را توسط گروه‌های تروریستی محکوم کرد و از نیروهای نظامی و امنیتی کشور خواستار انتقام و مجازاتی سخت از عناصر آن شد.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف: هیأت رزمندگان اسلام در پیامی ترور شهید محسن فخری زاده را توسط گروه‌های تروریستی محکوم کرد و از نیروهای نظامی و امنیتی کشور خواستار انتقام و مجازاتی سخت از عناصر مزدور و جنایتکار و کلیه‌ دست اندرکاران این جنایت ددمنشانه اعم از امران، طراحان و مباشران آن شد.

 

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

ﺑﺴﻢ رب الشهداء و الصدیقین

مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبديلًا

خبر شهادت ناجوانمردانه و مظلومانه دانشمند هسته‌ای و مجاهد عرصه جهاد علمی و خودکفایی، دکتر محسن فخری زاده؛ توسط عمال استکبار جهانی و رژیم منحوس صهیونیستی غمی سخت و جانکاه است.

شهید والا مقام فخری زاده در سال‌های دفاع مقدس جان خویش را بدون هیچ چشم داشتی در کسوت پاسداری از کشور و انقلاب اسلامی، در طبق اخلاص گذاشت و در دوران پس از آن نیز با بهره‌گیری از نبوغ و استعداد‌های خود در عرصه علمی و پژوهشی بی‌وقفه در حال مجاهدت بود که ثمره این تلاش‌ها رشد و بالندگی ایران اسلامی در حوزه صنعت دفاعی و دیگر حوزه‌های راهبردی کشور و نیز تربیت شاگردانی چون استاد شهید مجید شهریاری می‌باشد.

هر چند این ترور وحشیانه اولین خباثت از دشمنان ملت و کشور ایران عزیز و قهرمان مان نیست، لکن چنین اقدامات بزدلانه‌ای، خلل و خدشه‌ای در حرکت کشور به سمت پیشرفت و فتح قله‌های افتخار علم و فناوری، دفاعی و هسته ای وارد نخواهد ساخت و نتيجه آن پرورش دانشمندانی چون شهید فخری‌زاده عزیز در عرصه علم و دانش و مدیریت است و به اذن الهی قله های افتخار را یک به یک فتح خواهند نمود.

هیأت رزمندگان اسلام ضمن عرض تبریک و تسلیت به محضر فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای، جامعه علمی کشور، ملت متدین ایران اسلامی و خصوصا خانواده گرانقدر آن شهید، ضمن محکوم دانستن این اقدام تروریستی، از نیروهای نظامی و امنیتی کشور خواستار انتقام و مجازاتی سخت از عناصر مزدور و جنایتکار و کلیه‌ دست اندرکاران این جنایت ددمنشانه اعم از امران، طراحان و مباشران آن می‌باشد.

 

کد خبر 997928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha