انتخاب آثار منتخب از ۴۲ اثر در داوری نهایی چهارمین جشنواره کشوری «بهونه»

موسوی گفت: از ۷۶۰ اثر ارسال شده به دبیرخانه چهارمین جشنواره کشوری «بهونه» ، ۴۲ اثر به داوری پایانی رسیده اند که برگزیدگان نهایی بعد از داوری نهایی در آئین پایانی جشنواره به صورت مجازی، معرفی خواهند شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید علیرضا موسوی»، امروز (شنبه 8 آذر) از اتمام بررسی آثار چهارمین جشنواره کشوری «بهونه» خبر داد و در جمع خبرنگاران که به صورت مجازی برگزار شد، گفت: چهارمین جشنواره کشوری «بهونه» همزمان با روز بزرگداشت حافظ شیراز آغاز شد و پایان آبان‌ جاری به پایان رسید.

دبیر اجرایی جشنواره کشوری «بهونه» افزود: محور این جشنواره شعر و دلنوشته بود و آثار هادی امامی‌مقدم، غزل بهارستانی، نویدجعفری، ترانه حمادی، علی دهقانی، مریم ذاکری، آمنه عوض‌پور و طاها فقیه به دبیرخانه نخست در شورای اولیه بررسی شد.

وی اضافه کرد: آثار کیوان اصلاح‌پذیر، محمدامین مزارعی و کرامت‌الله یزدانی به پله پایانی راه یافت و آثار کیوان اصلاح‌پذیر، محمدامین مزارعی و کرامت‌الله یزدانی در شورای منتقدین و آثار فرهاد ارشاد، رضا گشتاسب و سهیلا نجم بار در شورای داوری بررسی شده اند.

موسوی با اشاره به مجموع آثار ارسالی به دبیرخانه این جشنواره عنوان کرد: از 760 اثر، 42 اثر به داوری پایانی رسیده اند که برگزیدگان نهایی بعد از داوری نهایی در آئین پایانی جشنواره به صورت مجازی، معرفی خواهند شد.

کد خبر 997970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha