مشکلی در  زمینه تامین کالای اساسی نداریم

ثمینی مورد نیاز اجناس مورد نظر تامین شده است، گفت: هرگونه نگهداری کالا درانبارهای خارج از سامانه جامع انبارها قاچاق محسوب می شود.

« محمود ثمینی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، با اشاره به نوسانات قیمت بازار و اقلام مصرفی خصوصاً مرغ، روغن و سایر اقلام ضروری مردم، افزود: برای مقابله با گران فروشی، کم فروشی و احتکار بر بازارهای استان نظارت ویژه می شود.

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان با بیان اینکه شفاف سازی و اقدامات خوبی که در این زمینه توسط مسولین ذیربط انجام شده است، بیان کرد: به  مقدار مورد نیاز اجناس مورد نظر تامین شده و مشکلی در زمینه تامین کالای مورد نیاز مردم نداریم.

 

وی خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از احتکار و گران فروشی  بازرسین مربوطه نظارت لازم رادرجهت توزیع صحیح وقانونی توسط فروشندگان بانرخ مصوب راانجام خواهند داد.

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان با اشاره به راه اندازی سامانه جامع انبارها توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، بر ضرورت ثبت نام مشاغل و بازاریان و اصنافی که با انبار سرو کار دارند در سامانه مذکور تاکید کرد و گفت: هرگونه نگهداری مواد و اجناس مختلف که خارج از این موضوع باشد قابل پیگیری است و تحت عنوان توزیع خارج از شبکه و قاچاق محسوب می شود.

 

ثمینی در ادامه با اشاره به تعطیلی بازار و گروه‌های شغلی مختلف در مهار کرونا، افزود: این مهم  با رویکرد مقابله با بحران کرونا و جلوگیری از شیوع گسترده این بیماری انجام شده است.

 

وی اذعان داشت: با رعایت مقررات مربوط به محدودیت های تعیین شده لازم است روی این موضوع کار شود تا بتوانیم نتیجه لازم را در طی دو هفته بررسی کرده و در زمینه رعایت فاصله اجتماعی، ترددهای شبانه و ورود به شهر های قرمز، نارنجی و اعمال محدودیت ها هم اطلاع رسانی کرده و هم مشاوره های لازم را بدهیم. 

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با اشاره به همراهی کم نظیر مردم بر ضرورت تقدیر از عموم مردم و قاطبه بازاریان تاکید کرد و افزود: با معدود خاطیان که در این ایام مشاهده شده و سلامت مردم را تهدید کرده‌اند  برخورد می شود. 

 

ثمینی در ادامه بر ضرورت اطلاع رسانی دقیق کمیته اطلاع‌رسانی  و سایر اعضای شورای اطلاع رسانی تاکید کرد تا در ایام باقی مانده از محدودیت‌ها به اهداف مورد نظر برسیم و بتوانیم به نتایج خوبی از جمله کاهش امارمبتلایان به کرونا وبستری دربیمارستانها ومراکزدرمانی وهمچنین افزایش سلامت مردم به عنوان خروجی اجرای طرح، داشته باشیم. 

کد خبر 997972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha