کمیته امداد فارس بیش از ۱۶ هزار فقره تسهیلات به افراد واجد شرایط اختصاص داد

بذر افشان گفت: کمیته امداد فارس بیش از ۱۶ هزار تسهیلات در حوزه های اشتغال، مسکن، آموزش کسب و کار و ... به مددجویان و واجدان شرایط در استان اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمد بذر افشان»، امروز (شنبه 8 آذر) با اعلام رقم تسهیلات پرداختی به مددجویان و اقشار آسیب پذیر استان فارس در جمع خبرنگاران به صورت مجازی گفت: در هشت ماهه گذشته 16 هزار و 361 فقره تسهیلات به این افراد در استان پرداخت شده است.

مدیر کل کمیته امداد فارس ادامه داد: این تسهیلات در حوزه های مسکن، اشتغال، فرهنگی و حمایتی به مددجویان و اقشار آسیب پذیر استان ارائه شد.

وی اضافه کرد: طی هشت ماه گذشته یک هزار و 98 وام اشتغال‌زایی به مبلغ 286 میلیارد و 985 میلیون ریال و چهار هزار و 174 فقره تسهیلات مسکن به ارزش 486 میلیارد و 305 میلیون ریال به خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد فارس اختاص داده شده است.

بذرافشان با اعلام آمار تسهیلات آموزش کسب و کار و حوزه فرهنگی به واجدان شرایط بیان کرد: 85 مورد تسهیلات در زمینه آموزش کسب و کار با اعتبار سه میلیارد و 40 میلیون ریال و 249 مورد در زمینه فرهنگی با اعتبار 13 میلیارد و 720 میلیون ریال نیز به واجدان شرایط اختصاص داده شد.

کد خبر 998000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha