فعالان کانون شهدای زرگر یک دستگاه تبلت برای دانش آموز نیازمند خریداری کردند

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای روستای زرگر گفت: اعضا و فعالان کانون فرهنگی هنری شهدای روستای زرگر با همدلی خیرین در اقدام خداپسندانه یک دستگاه تبلت برای دانش آموز نیازمند این روستا خریداری کردند.

«محمد عسگر زرگر» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: اعضا و فعالان کانون فرهنگی هنری شهدای روستای زرگر با همدلی خیرین در اقدام خداپسندانه یک دستگاه تبلیت برای دانش آموز نیازمند این روستا خریداری کردند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای روستای زرگر تصریح کرد: این دانش آموز از ابتدای سال تحصیلی به دلیل نداشتن تبلت از شبکه شاد استفاده نکرده بود که با همدلی خیرین و اعضای کانون توانستیم زمینه تحصیل در شبکه مجازی را فراهم کنیم.

 

وی ادامه داد: امیدوارم هیچ دانش آموزی از تحصیل باز نماند و در شرایط سخت این بیماری بتوانیم از دانش آموزان نیازمند حمایت کنیم.

 

زرگر خاطر نشان کرد: دانش آموزان آینده داران این کشور هستند و باید با همدلی فعالان کانون های مساجد از دانش آموزان نیازمند حمایت شود تا شاهد رشد فکری و معنوی آن در تمامی زمینه ها باشیم.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای روستای زرگر افزود: جهاد برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از خانواده های آسیب دیده از کرونا همچنان ادامه دارد.

 

کد خبر 998041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha