فرصت یک ماهه برای شرکت نویسندگان و انتشاراتی‌های فارس در طرح خرید کتاب

امید بخش گفت: نویسندگان و انتشاراتی‌ها برای شرکت در طرح خرید کتاب ظرف یک ماه فرصت دارند تا تعداد نسخه کتاب تایید شده را برای خریداری شدن به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس ارسال کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مهدی امیدبخش»، امروز (شنبه 8 آذر) با اشاره به آخرین فرصت مهلت شرکت در طرح خرید کتاب برای نویسندگان و انتشاراتی‌ها به خبرنگاران به صورت مجازی گفت: این طرح با هدف ترویج کتاب و کتابخوانی اجرا می شود.

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس ادامه داد: همه ساله وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بودجه‌ای برای خرید کتاب از نویسندگان و ناشران در نظر می‌گیرد تا با خرید این کتاب‌ها به صورت رایگان برای بهره‌برادی مردم به کتابخانه‌ها، مدارس و ایده‌های کتاب‌خوانی اهدا شود.

وی اضافه کرد: نویسندگان و ناشران هر استان برای شرکت در این طرح، کتاب‌های خود را که از روز اول بهمن سال گذشته تا روز اول بهمن امسال، چاپ و منتشر کرده اند، می توانند برای شرکت در این طرح معرفی کنند.

امیدبخش با اشاره به لزوم ارسال یک نسخه از کتاب مورد نظر بیان کرد: نویسندگان و انتشاراتی ‌ها برای شرکت در این طرح باید یک نسخه از کتاب را همراه نامه درخواست خود تا پایان دی امسال به معاونت فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و یا اداره‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خود تحویل دهند.

وی اعلام کرد: این درخواست‌ها با هدف ارزیابی سهم خرید هر کتاب در شورای خرید کتاب استان بررسی خواهند شد و پس از بررسی درخواست‌ها، درخواست‌کنندگان ظرف یک ماه فرصت دارند تا تعداد نسخه کتاب تایید شده را برای خریداری شدن به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس ارسال کنند.

کد خبر 998112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha