شناسایی و نصب پمپ دفع آب های سطحی ۳۵ نقطه آسیب‌ پذیر آبادان

شیرازی از شناسایی و نصب پمپ دفع آب های سطحی در ۳۵ نقطه آسیب‌پذیر به هنگام بارش‌های شدید باران در آبادان خبر داد.

«محمودرضا شیرازی» عصر امروز (شنبه ۸ آذر) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، از لایروبی و آزادسازی مسیرهایی که مانع روان‌سازی آب در آبادان می شدند خبر داد و اظهار کرد: این اقدام برای آن است تا دیگر شاهد خسارت‌های ناشی از بارش‌های شدید باران در این شهر نباشیم.

 

شهردار آبادان به شناسایی ۱۹ نقطه آسیب‌پذیر آبادان ناشی از بارش باران در سال گذشته اشاره کرد و افزود: امسال این نقاط به ۳۵ نقطه افزایش یافت و کار را برای کنترل روان‌آب ها در هنگام بارش سیل‌آسای فراهم کرده است.

 

وی با بیان اینکه برای مقابله با آبگرفتگی در سطح شهر آبادان یک هزار نفر از نیروهای خدمات شهری شهرداری در حالت آماده باش هستند تصریح کرد: تجهیزاتی همچون ماشین آلات مکانیزه سنگین، سبک و پمپ‌های خودمکش برای مواقع مورد نیاز به همراه پرسنل خدمات شهری این شهرداری در نقاط مختلف شهر استقرار دارند.

 

شیرازی از آمادگی شهرداری آبادان برای بارندگی بالای ۵۰ میلیمتر خبر داد و ابراز کرد: با تعامل بین بخشی به خصوص پالایشگاه، آبفا و جهاد کشاورزی ۳۵ پمپ در اختیار شهرداری آبادان قرار گرفته و آمادگی کامل برای بارش های باران را داریم تا مشکل آبگرفتگی احتمالی در نقاط مختلف شهر را به سرعت رفع کنیم.

 

وی تاکید کرد: برای پیشگیری از آبگرفتگی معابر، برنامه‌ریزی‌های لازم انجام و نیروهای امدادی و عوامل خدماتی شهرداری در آماده‌باش کامل هستند.

 

شهردار آبادان با بیان اینکه شهروندان نگرانی از جهت آب گرفتگی نداشته باشند یاد آور شد: به شهروندان این اطمینان را می‌دهیم که تمام مسیرها، انهار، رودخانه‌ها و کانال‌های آب به طور مداوم رصد می‌شوند تا هیچ مشکلی در این زمینه نداشته باشیم.

 

کد خبر 998121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha