عملیات دفع آب‌های سطحی معابر و خیابان‌های اهواز در حال انجام است

عالمی‌نیسی با بیان اینکه عملیات اجرایی جمع‌آوری و دفع آب‌های سطحی ناشی از بارندگی در اهواز درحال انجام است گفت: هم‌اکنون پمپ‌های مکنده برای جمع‌آوری و دفع فاضلاب در نقاط مختلف اهواز روشن هستند.

«جمال عالمی‌نیسی» شامگاه (شنبه ۸ آذر) در حاشیه جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان اهواز، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، با اشاره به هشدار اداره کل هواشناسی و مدیریت بحران استان بر ورود سامانه بارشی پرفشار در خوزستان اظهار کرد: جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان اهواز با موضوع آمادگی کامل دستگاه‌های اجرایی و خدماتی امروز در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

 

فرماندار شهرستان اهواز تصریح کرد: در این جلسه ضمن تاکید بر آمادگی ادارات و دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد مدیریت بحران تمهیدات لازم برای هر گونه حوادث احتمالی اندیشیده شد.

 

وی اضافه کرد: مقرر شد تجهیزات هشت منطقه شهرداری اهواز با کمک گرفتن از شرکت‌های مستقر در اهواز از جمله ملی حفاری، مناطق نفخیز جنوب، نورد و لوله، توسعه نیشکر و صنایع جانبی، گروه ملی فولاد ایران، لوله سازی و شرکت کربن ایران تقویت شود.

 

عالمی‌نیسی افزود: هم‌اکنون اکیپ‌های ادارات و دستگاه‌های مختلف مدیریت بحران از جمله شهرداری، شرکت آب و فاضلاب اهواز، شرکت توزیع برق اهواز، مراکز بهداشت، جمعیت هلال احمر و دیگر دستگاه‌ها در حال خدمت‌رسانی هستند تا مشکلی برای شهروندان رخ ندهد.

 

وی خاطر نشان کرد: هماهنگی‌های لازم برای جمع‌آوری و دفع آب‌های سطحی انجام شد و هم‌اکنون پمپ‌های مکنده برای جمع‌آوری و دفع فاضلاب در نقاط مختلف اهواز روشن هستند.

 

فرماندار اهواز در پایان یاد آور شد: با توجه به بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها و همچنین بارندگی در شهرستان‌های بالادست اهواز، شهروندان و روستائیان در این روزها در کنار رودخانه‌ها، مسیل‌های آب و رودخانه‌های فصلی تردد و اسکان نکنند.

 

کد خبر 998199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha