توزیع بیش از ۷۰۰ بسته معیشتی از محل درآمد موقوفات در خراسان جنوبی

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی با بیان اینکه ۷۴۰ بسته معیشتی در مرحله اول طرح شهید سلیمانی در استان توزیع می شود، گفت: در این مرحله بحث توزیع ۴۰۰ بسته بهداشتی نیز در دستور کار قرار دارد.

حجت الاسلام «اسماعیل مختاری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهارکرد: از ابتدای سال جاری در راستای منویات مقام معظم رهبری بحث کمک های مومنانه همزمان با سایر دستگاه های اجرایی در دستور کار اوقاف و امور خیریه قرار گرفت.

 

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی با اشاره به اجرای طرح سردار شهید سلیمانی گفت: این طرح مقرر شده است تا پایان سال جاری طی سه مرحله در خراسان جنوبی برگزار شود و مرحله اول آن طی آبان ماه اجرایی شد.

 

وی با بیان اینکه ۷۴۰ بسته معیشتی در مرحله اول طرح شهید سلیمانی در خراسان جنوبی توزیع می شود، افزود: در این راستا اعتباری بالغ بر یکصد و ۶۰ میلیون تومان از محل درآمد موقوفات منطبق و حمام های وقفی در استان هزینه شده است.

 

حجت الاسلام مختاری به بحث توزیع پوشاک و کفش در راستای اجرای این طرح در خراسان جنوبی اشاره کرد و گفت: در این راستا ۲۰ جفت کفش و بسته پوشاک بین جامعه هدف توزیع می شود و اعتباری بالغ بر ۴ میلیون تومان هزینه شده است.

 

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی با اشاره به اینکه ۴۰۰ بسته بهداشتی بین جامعه هدف در این مرحله از طرح شهید سلیمانی توزیع می شود، ادامه داد: در راستای اجرای این طرح بحث توزیع 2هزار ماسک بین اقشار مختلف جامعه در خراسان جنوبی در دستور کار قرار دارد.

 

وی با بیان اینکه هفت کپسول اکسیژن به بیمارستان طبس در راستای اجرای این طرح اهدا شده است، گفت: در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی بحث خرید تجهیزات پزشکی از جمله دستگاه اکسیژن ساز برای بیمارستان ولی عصر(عج) بیرجند نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت.

 

حجت الاسلام مختاری در پایان با اشاره به اینکه ۵۰ کارت هدیه نیز در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی توزیع می شود، عنوان کرد: در مجموع در مرحله اول اجرای این طرح بزرگ حدود ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار در خراسان جنوبی از محل درآمد موقوفات و بقاع متبرکه هزینه شده است.

کد خبر 998246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha