امام جمعه اهل سنت اسدیه ترور شهید فخری‌زاده را محکوم کرد

امام جمعه اهل سنت اسدیه با صدور پیامی ضمن محکوم کردن ترور شهید محسن فخری‌زاده، گفت: این اعمال غیر انسانی ماهیت پلید و کینه توز بدخواهان نظام اسلامی را در عرصه جهانی بیشتر آشکار خواهد ساخت و جز روسیاهی برای آنان چیزی را به بار نخواهد آورد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند و به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه اهل سنت اسدیه، «مولوی سید احمد عبداللهی» در پیامی، ترور دانشمند هسته ای کشور، محسن فخری زاده را محکوم کرد و چنین اعمالی را سبب «حرکت پرشتاب» نخبگان و دانشمندان کشور دانست.


متن پیام مام جمعه اهل سنت اسدیه به شرح زیر است:

 

بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِيم


«إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَيْهِ رَاجِعُون»

شهادت دانشمند خدوم هسته ای، دکتر محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع، که عمری را در خدمت پیشرفت کشور، تأمین امنیت و آسایش برای مردم سپری نمود و در میدان دفاع از میهن اسلامی، با ابتکارات خود قدم‌های بسیار مفیدی برداشت، مایه غم و اندوه فراوان برای ملت ایران اسلامی گردید.

 

شکی نیست که استکبار جهانی و صهیونیسم، چشم دیدن این همه افتخارآفرینی توسط فرزندان این مرز و بوم را ندارند و با نهایت ذلت و زبونی دست به ترور چنین عناصر مفیدی می زنند تا با خیال خام خود جلوی پیشرفت و تعالی نظام اسلامی را بگیرند، اما غافل از آنکه با ریختن خون چنین شخصیت‌های علمی، حرکت پرشتاب نخبگان و دانشمندان با سرعت بیشتری ادامه خواهد یافت.

 

این اعمال غیر انسانی ماهیت پلید و کینه توز بدخواهان نظام اسلامی را در عرصه جهانی بیشتر آشکار خواهد ساخت و جز روسیاهی برای آنان چیزی را به بار نخواهد آورد.

 

اینجانب این ضایعه دردناک را خدمت مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا، همکاران شهید و همه دلاورمردان نیروهای مسلح تسلیت عرض نموده و برای آن مرحوم آرزوی مغفرت و برای خانواده مرحوم صبر و اجر خواهانم و از نیروهای امنیتی و قضایی تقاضای شناسایی و مجازات عاملان این حادثه تلخ را دارم.

 

کد خبر 998324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha