خسارت فقدان دانشمندان و نخبگان کشور ضایعه‌ای جبران ناپذیر است

حجت‌الاسلام راشدی‌نوری گفت: هر چند شهادت آرزوی مردان الهی است اما خسارت فقدان دانشمندان و نخبگان کشور ضایعه‌ای جبران ناپذیر است.

حجت‌الاسلام«محمدمهدی راشدی‌نوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا با تبریک و تسلیت شهادت دکتر محسن فخری‌زاده اظهارکرد: طبق آیه 23 سوره احزاب، از ميان مؤمنان مردانى‏‌ هستند كه به آنچه با خدا عهد بستند، صادقانه وفا كردند برخى از آنان به شهادت رسيدند و برخى از آنها در همين انتظارند.

 

امام جمعه صومعه‌سرا افزود: بار دیگر دست پلید استکبار و صهیونیست جهانی، جنايت آفرید و یکی دیگر از دانشمندان هسته‌ای و دفاعی کشور، دکتر محسن فخری‌زاده را به شهادت رساند.

 

وی گفت: هر چند شهادت منتهای آرزوی مردان الهی است اما خسارت فقدان دانشمندان و نخبگان کشور ضایعه‌ای جبران ناپذیر است.

 

حجت‌الاسلام راشدی‌نوری تصریح کرد: بدیهی است جمهوری‌ اسلامی که تمامی نقشه‌های غربی، عبری، عربی را در منطقه‌ به شکست کشانده است همواره مورد تهدید امنیتی قرار دارد و هرگز نباید از کید و نقشه دشمنان غافل بود.

 

امام جمعه صومعه‌سرا با بیان اینکه لازم است نخبگان، خصوصا دانشمندان هسته‌ای که از بزرگترین سرمايه ملی هستند از حمایت ویژه برخوردار باشند بیان کرد: اینجانب شهادت شهید گرانقدر محسن فخری‌زاده را به محضر فرمانده کل قوا رهبرمعظم انقلاب‌ اسلامی ، جامعه نخبگانی کشور و خانواده محترم این شهید عزیز تبریک و تسلیت گفته و اقدام تروریست‌ها‌ی وابسته‌ به استکبار و صهیونیست جهانی را محکوم می‌کنم.

 

وی خاطرنشان کرد: انتظار است دستگاه امنیتی و قضایی با دستگیری و مجازات عوامل این جنایت و دستگاه دیپلماسی با پيگيري در مجامع جهانی، نسبت به جنایت‌های صهیونست‌ها در کشور، اقدام قانونی و حقوقی کنند.

 

کد خبر 998357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha