جمهوری اسلامی انتقام خون شهید محسن فخری زاده را از عاملان و آمران آن خواهد گرفت

جمالی پور گفت: جمهوری اسلامی ایران انتقام خون دانشمند شهید محسن فخری زاده را از عاملان و آمران آن خواهد گرفت و از خون این شخصیت بزرگ نمی گذرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «هدایت الله جمالی پور» در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی استان قزوین که امروز (یکشنبه ۹ آذر) در سالن اجتماعات فرماندهی انتظامی استان برگزار شد، بیان کرد: شهادت دانشمند برجسته هسته ای کشورمان، شهید محسن فخری زاده را تسلیت می گوییم و اینگونه اقدامات جنایتکارانه به لحاظ اخلاقی و انسان محکوم است و در واقع اقدام ضدبشری بوده و با قواعد و قوانین بین المللی مخالف است.

 

استاندار قزوین ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران انتقام خون این دانشمند شهید را از عاملان و آمران آن خواهد گرفت و از خون این شخصیت بزرگ نمی گذرد.

 

وی در ادامه با اشاره به نقش پلیس در ایجاد امنیت در جامعه افزود: پلیس نقش مهمی در نظم، امنیت و آرامش جامعه دارد و مظهر امنیت، اقتدار، اخلاق گرایی و مردم داری است و مردم استان همکاری خوبی با پلیس دارند.

 

جمالی پور با تقدیر از اقدامات فرمانده انتظامی استان قزوین اعلام کرد: سردار مهدی حاجیان شخصیتی ارزشمند، متدین و متعهد هستند که در مدت مسئولیت در استان قزوین سعی کردند تا مسائل را با تدبیر و عقلانیت حل کنند و قطع یقین ایشان در سمت معاونت اجتماعی ناجا موفق خواهند بود.

 

وی خاطر نشان کرد: امروز مسئولان به عنوان ید واحده، خود را خدمتگزار مردم می دانند و وحدت و همگرایی مسئولان موجب امید بیشتر در مردم می شود.

 

در ادامه فرمانده سابق انتظامی استان قزوین اظهار کرد: ما در استان قزوین تلاش کردیم تا نگاه جامعه محوری داشته باشیم زیرا کم شدن فاصله بین مردم و پلیس موجب گسترش عدالت و در نتیجه کاهش جرم می شود.

 

سردار «مهدی حاجیان» یادآور شد: امروز استان قزوین از امنیت بالایی برخوردار است و این امر نتیجه همراهی مردم، مسئولان و خانواده بزرگ نیروی انتظامی است.

 

گفتنی است در این مراسم از خدمات سردار حاجیان فرمانده سابق انتظامی استان تقدیر و سردار «علی ابراهیمی» به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی استان قزوین معرفی شد.

 

کد خبر 998378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha