ارائه خدمات غیرحضوری با راه اندازی سامانه «برق من»

اله داد از ارائه خدمات غیرحضوری با راه اندازی سامانه «برق من» در استان مرکزی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «محمد اله داد» با اشاره به راه اندازی سامانه «برق من» در جمع خبرنگاران گفت: این سامانه با هدف ارائه خدمات غیرحضوری به مشترکان شرکت برق در استان مرکزی راه اندازی شده است.

 

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی افزود: اپلیکیشن غیرحضوری برق من با ارائه‌ی خدمات غیرحضوری از اول آذر در استان فعال شده و مشترکین می توانند با استفاده از این سامانه فعالیت های خود را به صورت غیر حضوری انجام دهند.

 

وی با اشاره به شیوع موج سوم ویروس کرونا و اهمیت سلامت افراد و همچنین محدویت های به وجود آمده به همین واسطه ادامه داد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و ضرورت فاصله گذاری اجتماعی و کاهش تردد شهروندان کلیه خدمات شرکت از طریق این اپلیکیشن قابل دریافت است.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه مشترکان می‌توانند با نصب اپلیکیشن برق من بر روی تلفن‌های همراه خود بدون مراجعه به ادارات برق درخواست‌های خود را ثبت و پیگیری کنند، اظهار کرد: تمامی خدمات اولیه و پس از فروش، درخواست انشعاب های خانگی، شهری، روستایی و انشعاب های تجاری و سایر انشعابات و خدمات صورتحساب و خدمات پس از فروش شامل تغییرنام، جابجایی و پرداخت از طریق سامانه های مختلف از جمله 1521 ، 121 و اپلیکیشن برق من در این سامانه قابل دسترسی و پیگیری است.

 

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی با تاکید بر اینکه ارائه خدمات مربوط یه مشترکین از طریق این سامانه امکان پذیر است، اضافه کرد: از هم استانی های عزیز درخواست  می شود به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و راحتی خود به شرکت توزیع برق مراجعه نکنند و خدمات حوزه برق را از طریق نصب این اپلیکیشن پیگیری و دریافت کنند.

کد خبر 998390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha