تجهیز بیمارستان امام خمینی کوهدشت و شبکه بهداشت و درمان رومشکان

حجت الاسلام مبلغی، گفت: طی جلس ای که با معاونین وزارت بهداشت صورت گرفت اعتبار لازم برای تجهیز بیمارستان امام خمینی (ره) کوهدشت و شبکه بهداشت و درمان رومشکان اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام «محمدرضا مبلغی»، امروز(9آذرماه) در جمع خبرنگاران از اختصاص اعتبار برای تجهیز بیمارستان امام خمینی(ره) این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: تأمین اعتبار و تخصیص بودجه لازم در راستای تجهیز بیمارستان امام خمینی (ره) کوهدشت و شبکه بهداشت و درمان رومشکان یکی از مصوبات جلسه با معاونین وزارت بهداشت بود.

 

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: یک دستگاه رادیولوژی و اکسیژن ساز به بیمارستان امام خمینی (ره) کوهدشت اختصاص یافته است.

 

وی ادامه داد: اختصاص «سی تی اسکن»، «ژنراتور اکسیژن ساز»، یک دستگاه رادیولوژی دیجیتال پرتابل، افزایش ٢٠ تخت معاینه به بیمارستان امام خمینی (ره) کوهدشت از دیگر مصوبات و تصمیمات جلسه با معاونین وزارت بهداشت بود.

 

حجت الاسلام مبلغی بیان کرد: یک میلیارد تومان اعتبار برای حصار کشی و محوطه سازی مرکز درمان بستر رومشکان نیز اختصاص یافته است.

کد خبر 998393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha