راه های مقابله با رژیم اشغالگر اسرائیل

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان راه های مقابله با رژیم اشغالگر اسرائیل را تشریح کرد.

خبرگزاری شبستان- گرگان، مهدی بیکی*؛ خیلی ساده انگارانه است اگر فکر کنیم رژیم اشغالگر اسرائیل برای تحقق شعار (از نیل تا فرات) دست روی دست می‌گذارد و فعالیت نمی‌کند، خوی درندگی و وحشی‌گری این رژیم آنقدر زیاد است که برای رسیدن به آمال و آرزوهایش از هیچ اقدامی فروگذار نمی‌کند.

 

تاریخ نشان داده است که تجاوز، ترور و قتل عام، اشغالگری، کودک کشی و غیره همواره در دستور کار سیستم وحشی این رژیم بوده و هست در اختیار داشتن شرکت های بزرگ اقتصادی و بنگاه‌های سرمایه‌ داری و در کنار آن تصاحب غول‌های رسانه‌ای باعث شده است هم به راحتی نقشه‌های شوم خود را طراحی و اجرا کند و هم با سرپوش های رسانه ای مانع برانگیخته شدن افکار عمومی علیه خودش شود.

 

باید بدانیم که ما با چنین رژیم وحشی که هیچ قاعده ای را برای رسیدن به اهدافش رعایت نمی کند، روبرو هستیم.

 

شهادت دانشمند هسته‌ای ایران، شهید فخری زاده نیز نمونه اخیری بود که دستان خباثت آلود این رژیم سفاک آن را رقم زد و اگر هوشیار نباشیم باید شاهد شهادت بسیاری شخصیت‌های علمی، لشکری و معنوی خودمان باشیم. راه مقابله با اقدامات وحشی گرایانه این رژیم خون ریز باید چگونه باشد؟

 

دشمن‌شناسی:

دشمن امروز فقط در قالب نظامی و جنگ قابل نمی‌کند، در هر لباس و قالبی ممکن است دشمن مخاصمه و جنگ را شروع کند، ممکن است در فضای روانی و تخریب روحیه جامعه و از هم گسیختگی وحدت بین مردم ظاهر شود، ممکن است در فضای مجازی و با صدور فرهنگ مورد تهاجم واقع شویم و شاید در فضای مدیریت کشور نفوذ کند و مدیریت خودش را دیکته کند، باید در پدافند غیرعامل شاخص‌های حیاتی و ضروری خودمان را بشناسیم و آنها را در سطوح مختلف کشور ترویج دهیم تا به عنوان یک شاخص حیاتی خط قرمزی باشد تا همه اهمیت و ضرورت آن را درک کنند و هر که بخواهد این شاخص‌ها را تخریب کند (یا واقعا ناآگاه است و یا دشمن و نفوذی) دشمن تلقی شود.

 

ضربات پیش دستانه:

رژیم اشغالگر اسرائیل نشان داده است خیلی وقیحانه و علنی دست به ترور می زند و از این کار هیچ ابایی ندارد، اگر چه در نظام آموزه‌های دینی ترور هیچ جایگاهی ندارد، اما باید نقاط ضعف و حساس این رژیم کودک کش را شناسایی و بی محابا و بدون هیچ ملاحظه ای به نابودی آنها فکر کرد.


هوشیار در برابر تفرقه های قومی:
ملت ما باید به این درجه هوشیاری رسیده باشند که هر گونه اختلافات قومی و مذهبی  ریشه در سیاست های سرویس‌های جاسوسی جهان دارد، بهترین و بیشترین بهره برداری از این اختلافات را آنها می کنند و بیشترین ضرر متوجه ملت‌های مسلمان می باشد که به اختلافات قومی و مذهبی دامن می زند یقینا خواسته یا ناخواسته نفوذی دشمن است.

 

وحدت گروه‌های سیاسی:

فضای نقد و انتقاد یک فضای موثر و مفید است که باید این فضا را تقویت کرد اما نباید به بهانه نقد و انتقاد،  توهین را پیشه خودمان بکنیم و با لحن توهین به تخریب یکدیگر بپردازیم، بیشترین بهره برداری را نیز از فضاهای تخریبی عاید دشمنان این کشور می‌شود.


افزایش برد رسانه‌ای در فضای مجازی:

باید در فضای مجازی کشور یک نهضت عظیمی به راه انداخت تا تمام دلسوزان و فعالان و نظام اسلامی حضور داشته باشند و بر اساس آن کنترل و هدایت این فضای حیاتی را بر عهده بگیرند. برد رسانه‌ای و استفاده از تکنیک های هنری به بیداری افکار عمومی کمک فراوانی می‌کند.

 

اطاعت از رهبری نظام:

رهبری نظام به عنوان چشم تیزبین و زبان با نفوذ و گویای این نظام است که می‌تواند بسیاری از توطئه ها را خنثی نماید، اطاعت از رهبری چراغ راهی است که راه را از بیراهه مشخص می کند و امنیت پایدار را برای کشور به ارمغان می‌آورد.

 

*مهدی بیکی، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان

کد خبر 998397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha