حضور ۲۰ داور یزدی در تست آمادگی جسمانی

جدیدی رئیس کمیته داوران هیات فوتبال استان یزد گفت: دومین تست آمادگی جسمانی داوران و کمک داوران فوتبال استان یزد در سال جاری انجام شد.

«علیرضا جدیدی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، با اشاره به در پیش بودن آغاز مسابقات لیگ‌های دو و سه فوتبال کشور در فصل 1399-1400 گفت: برای معرفی داوران و کمک داوران مستعد یزدی که شایستگی قضاوت در این لیگ‌ها را دارند تست آمادگی جسمانی برگزار شد.

رئیس کمیته داوران هیات فوتبال استان یزد اظهار داشت: برای حضور در این تست، 20 داور از شهرستان‌های یزد، میبد، اردکان و تفت خود را به پیست دوومیدانی زمین شماره یک مجموعه ورزشی شهید نصیری یزد رساندند.

مدرس آمادگی جسمانی فدراسیون فوتبال افزود: نه داور و 11 کمک داور در این تست شرکت کردند که به جزء یک داور و یک کمک داور بقیه داوران و کمک داوران موفق به پشت سر گذاشتن آیتم‌های این تست شدند.

جدیدی به تست آمادگی جسمانی داوران و کمک داوران یزدی برای قضاوت در لیگ‌های برتر و یک هم که در تاریخ 29 مهرماه برگزار شد اشاره‌ای کرد و افزود: سه داور و پنج کمک داور در آن تست موفق به پشت سر گذاشتن آیتم‌های آمادگی جسمانی شدند و برای قضاوت در مسابقات لیگ‌های برتر و یک فوتبال کشور به کمیته داوران فدراسیون فوتبال معرفی شدند.

کد خبر 998406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha