«پل چوبی» مهمان مجازی خانه های ایرانی

کامیاب از تولید برنامه رسانه‌ای «پل چوبی» با همکاری اعضای کانون فرهنگی هنری شهید مطهری مسجد خراسانی رودگر محله شهرستان بابل خبر داد و گفت: این ویژه برنامه شب یلدا از طریق فضای مجازی مهمان خانه های ایرانیان خواهد بود.

«محمد رضا کامیاب» در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، از ساخت برنامه رسانه‌ای «پل چوبی» خبر داد و گفت: این برنامه ۳۰ دقیقه‌ای جذاب هم اکنون در مرحله پیش تولید قرار دارد‌.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید مطهری مسجد خراسانی رودگر محله شهرستان بابل هدف از اجرای این برنامه را ترویج امید و نشاط‌آفرینی در جامعه اعلام کرد و افزود: مخاطبان این برنامه اقشار مختلف مردم از سنین مختلف خواهند بود، در این برنامه از سوژه‌های خاص دعوت شده و فصل اولش ۱۰ قسمت دارد.

 

کامیاب در ادامه اذعان کرد: در این برنامه از افراد سرشناس سطح استان همچون ورزشکاران و قهرمانان دعوت می‌شود، در بخش دوم استندآپ کمدین و دانستنی‌ها را خواهیم داشت در این راستا مسائلی که به افزایش اطلاعات عمومی خانوار کمک کند بیان خواهد شد.

 

وی که به عنوان تهیه کننده در کنار عوامل برنامه رسانه‌ای «پل چوبی» حضور دارد، عنوان کرد: اجزای اصلی این برنامه شامل؛ مهمان، استندآپ، دوربین مخفی، خوانندگی و اطلاعات عمومی است، پیش بینی می‌شود همزمان با شب یلدا پخش برنامه «پل چوبی» از طریق فضای مجازی آغاز شود.

 

کد خبر 998413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha